1

Onderwerp: Bewaren Texture Mat

Hoe bewaren jullie een Texture mat ?

Ik heb sinds kort een Whimsy Swirls Mat, maar ik weet niet hoe ik het het beste kan bewaren ?
Ik heb het nu licht opgerold (zoals je het thuisgestuurd krijgt) en dan bovenop mijn keukenkast, maar ik vind het niet echt handig.

Misschien heeft iemand een handige tip ?

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

2 Laatst bewerkt door Jol321 (13-12-2009 21:17)

Re: Bewaren Texture Mat

Ik heb de matten ;) ook opgerold met een elastiek bovenop de stellingkast met alle bakspullen.

Groet, Jolanda

3

Ik heb het opgerold in zo'n kartonnen koker. Dan heb je ook geen kreukels van een (evt. te strak) elastiekje.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Ik heb ze opgerold in een tekenkoker, die ze ooit eens bij het kruitvat verkochten

Groetjes Gerlinde

5

Ik heb ze plat tussen 2 kastjes in...

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

hier ook de teken koker

Veel liefs Rafaëla

7 Laatst bewerkt door Natacha (13-12-2009 21:29)

Ik heb ze in een platte doos waarmee ze zijn opgestuurd en daar laat ik ze lekker inzitten achter de bank

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

8

De tip van de tekenkoker van het Kruidvat had ik hier gelezen en er staat er sinds kort ook eentje hier in de kast. Erg handig om die matten in te bewaren vind ik. En bij het Kruidvat kosten zulke dingen ook niet zoveel.

9

Ik heb een hoekkast met van die draaiplateaus voor de pannen. Er zit een cm of 5 tussen de zijkant van de kast en het draaiplateau, daar heb ik verschillende matten tegen elkaar staan met mijn siliconenplank ertegen tegen het omvallen. Past precies :) Vooral voor mijn uitrolmat is dat handig (formaatje bureauonderlegger), die kan namelijk niet opgerold worden :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Ik heb mijn mat ook binnen, maar ik krijg hem gewoon niet goed opgerold, en er komen dan kleine vouwen in..
Krijg hem gewoon niet strak opgerold...

11

je moet em ook niet te strak oprollen ;)