1

Onderwerp: Mooi logo dankzij lief vriendje

Omdat ik het taarten maken steeds leuker vind vond ik het wel tijd om een website te maken met mijn taartjes erop. Nu is vriendlief daarmee druk bezig en wordt heeeel mooi. Lief en vrouwelijk.

Maar ik wilde ook een logo en die heeft hij voor me gemaakt. En ik vind hem mooi.
Heel simpel en strak maar daar hou ik erg veel van. En ik wilde hem natuurlijk even showen dus bij deze mijn logo.

http://2.bp.blogspot.com/_GW-jlEPSeiw/S0XMildkczI/AAAAAAAAAMI/RZATxlh8QoA/S1600-R/logo.jpg

Als de website binnenkort af is komt er weer een update.

Lieve groetjes

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Mooi logo dankzij lief vriendje

Wat een lief logo, wat heerlijk dat je vriend dit voor je doet!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Wat een mooi logo, lief en strak tegelijk!

4

Lief, zacht, zoet!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Wat een leuke reacties allemaal dank jullie wel. Nou ik heb vriendlief weer hard aan het werk gezet en mijn website krijgt al echt vorm denk dat de site dit weekend klaar is.

Maar ik ben idd nog steeds blij met mijn logo.

De T van Taartig!

Lieve groet,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

Annemiek schreef:

Lief, zacht, zoet!

Ooow Annemiek, zat net even jouw website te bekijken en wat heb jij leuke taarten enz erop staan. Hoop dat je niet erg vind dat ik je website even bij mijn favorieten geplaatst heb voor als ik een keer inspiratieloos ben   ;)

Lieve groet,

Marieke

7

Heb jij ook al zo'n lief vriendje?

Die van mij is mijn hele administratie in elkaar aan het knutselen :)

Ik vind het ook een lief logo!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess