Re: Vlieg vissen!
Heel mooi gemaakt zeg! Prachtige vis/taart/helemaal mooi gewoon!!! 
Time will tell it allemaal wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vlieg vissen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gemaakt zeg! Prachtige vis/taart/helemaal mooi gewoon!!! 
geweldig gemaakt zeg!!! complimenten
heel erg mooi!
Wat is ie gaaf en wat heb je hem mooi gemaakt!
wow! Leuk al jullie reacties zo te lezen, super!
Paps was er erug happy mee, meteen foto's gemaakt ook...Ook kreeg hij een tijdschift over vliegvissen...tis wel een leuke hobby moet ik zeggen, helemaal te gek als je wat vangt van een eigen gemaakte vlieg natuurlijk! en ze heten ook nog eens super leuk, ze geven ze een naam, bv the red snapper hahahaha Geweldig!
Dus heb ik maar aan mn paps uitgelegd, wat jij met draad en veertjes heb, heb ik met uitstekers, glanspotjes, glitterspul, etc...steeds meer willen van de hebsjop! haha
De vis heb ik van fondant gemaakt, met tylose erin. Basis is heel donker groen en dan met zwart, zilver, blauw glanspoeders mengen...met alcohol geverfd, dan weer met poeder gebrusht, totdat je beetje vissen glans krijgt.. Zn oog heb ik met piping gel gedaan...ook zo lekker fris bij zo'n visje.. hahahahaha
net echt die vis!
geweldig gemaakt!
.Ook kreeg hij een tijdschift over vliegvissen...
welk tijdschrift is dat? Misschien nog iets voor mijn vader

van beet is dat geloof ik...
http://www.beet.nl/winkel.php?product=00005
en dan heb je "oude" nummers voor 2,50! Heb meteen alle 5 maar voor hem besteld! hihi
Wat een geweldige leuke en mooi gemaakte taart. Daar zal je vader toch wel blij mee zijn geweest, en natuurlijk trots op zo'n dochter die dat voor hem heeft gemaakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vlieg vissen!