Re: website
Supermooie site en supermooie taarten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » website
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Supermooie site en supermooie taarten!
Hoi Etty, gefeliciteerd met je site. Professioneel en enthousiast, dat is wat eruit springt! Ben blij dat je je draai helemaal hebt gevonden en hoop dat het nu een stuk beter met je gaat! Het is duidelijk welke richting jij op wilt!
Hey Petra
Hartstikke bedankt voor de spellingcheck etc! Spelling is niet mijn sterkste kant en ik waardeer dit soort hulp echt enorm!
Ga ze vanmiddag allemaal aanpassen
en nogmaals bedankt he, het gaat inderdaad een stuk beter met me, ik stuur je binnenkort nog wel even een mailtje met alle gebeurtenissen!
erg mooie site geworden. leuk om even te neuzen, ben zelf ook net een tijdje online en nog bezig het aan te passen,
je site ziet er proffessioneel uit! top
heel gaaf
Ik haal dit topic even naar boven omdat ik mijn gallery heb omgebouwd.
Het voordeel van deze gallery is dat je er zeg maar doorheen kunt klikken en niet meer los elke taart hoeft te openen.
Ik kan het verdelen in verschillende subcatagories maar daar twijfel ik nog over.
Vind namelijk gewoon een overzicht ook wel grappig, wat vinden jullie? en is dit een verbetering?
Ik heb ook
mooie site! ik vroeg me af welke webhosting programma je hebt.
Staat onderin de kleine lettertjes
Prachtige site hoor, ziet er echt proffi uit!
En in de kleine lettertjes zie ik idd welk programma je hebt gebruikt, heb je hem helemaal zelf gebouwd de site??
En hoef je dan geen verstand te hebben van HTML en al dat code gedoe??
Opzich kun je met het programma heel makkelijk een design voor je website maken! Je moet wel een klein beetje verstand hebben van bepaalde dingen!
Je moet wel betalen voor het programma!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » website