Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » maak niet zo veel taart de laatste tijd,
Ikke is vulievt!!
Cool! Vind vooral je baby ijsbeer schattig!
Oh wat mooi! Echt super gedaan 
aww superrrr...zijn dat voor de workshops voor winterstafereel en baby in winterkleding?
vreselijk leuk allemaal!
Leuk dat die zeeleeuwen-baby uit 1 stuk bestaat! Dat pakje dan he. 
Zo ongelovelijk goed vind ik dit, h
aww superrrr...zijn dat voor de workshops voor winterstafereel en baby in winterkleding?

Hoi Wendy,
Yippie!! Gelukkig heb ik een plaatsje bij je weten te bemachtigen op 27 jan voor het wintertafereel. Ik heb er nu al zin in. *)
En de eskimo?? heb je daar ook een voorbeeld van. Of wordt het een ander poppetje (ze zijn allemaal lief) Vooral die babyijsbeer.
Die baby-ijsbeer die dromend met zijn voetje (pootje??) speelt! Schattig!!
super mooi! ik ga snel kijken of er nog ergens een plekje op de workshop vrij is 
super mooi! ik ga snel kijken of er nog ergens een plekje op de workshop vrij is
morgen, bij de taartwinkel!
zie dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=78970
Oh... ik vind walrussen ook zo schattig, en dan komt er ook nog 's een baby-"walrusje" achteraan... En dat ijsbeertje is ook z
jeetje wat ontzettend mooi gedaan zeg, zien er echt schattig uit
ze zijn geweldig! Ik ben vooral verliefd op het zeeleeuwen babytje!
Ja, dat idee van die babywalrus was al geboren bij de kerstworkshop bij TOM, toch? Hij is onwijs leuk geworden, die babietjes zijn allemaal even snoezig, welk pakje ze ook aanhebben!
Al maak je dan niet zo veel taart meer, hetgeen dat je wel maakt is zooooooo leuk!!!!!!!
Ja, dat idee van die babywalrus was al geboren bij de kerstworkshop bij TOM, toch? Hij is onwijs leuk geworden, die babietjes zijn allemaal even snoezig, welk pakje ze ook aanhebben!
klopt, ik vond het koppie dat Beata had gemaakt zo leuk dat ik hem gejat heb.
:shhh:
Super leuk allemaal weer!!!
Het zijn schatjes!!!
Wat een droppies!!! Zooo leuk 
Ze zijn echt heel lief en schattig!!
Prachtig!!!!
ooohhhh ze zijn l
te schattig gewoon......
heerlijk hoe jij toch weer iedere keer zulke mooie dingen uit je handen gemaakt krijgt.......
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » maak niet zo veel taart de laatste tijd,