1

Onderwerp: om te huilen :(

Letterlijk EN figuurlijk!
Een pan tomatensoep had ik gemaakt, een grote taart; 30 en 28 cm, was mooi strak geworden. Maar toen ik de volgende morgen foto's wilde maken bleek de bovenste taart te lekken! Ik vrees dat ik een te goedkope jam heb gebruikt ofzo; er kwam vocht door de biscuit gestroomd, en vond blijkbaar een gat in de dijk :(
o goed en kwaad als het ging de zijkanten van de taarten gehaald en opnieuw bekleed (gestapeld en al:S). Maar nu was ie alles behalve strak, en ook nog helemaal scheef en gedeukt :(.
Hij was voor een feestje o mijn werk, en ik heb 'm daar maar gauw aangesneden. Gelukkig was er aan de smaak niets aan te merken. Poeh, heel verhaal, maar ik was er ook helemaal chagrijnig van...
Vullingen; pure chococreme met een laagje bramenjam & kwark met (te goedkope) aardbeienjam.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RYVSS8DY-D.jpg

2

Re: om te huilen :(

T

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

Ik vind hem ook echt heel leuk. Origineel.

Groetjes van Nicole!!

4

Ik vind hem erg leuk geworden.

5

Ik vind het heel erg mooi en zeker niet om te huilen!! Dat ingedeukte hoort er juist wel bij bij dezxe taart vind ik;)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

6

Ik vind ook erg leuk geworden.

Groetjes Lineke

7

Je hebt zeker de goeie kant gefotografeerd... want ik zie niks!
Ik vind het een SUPER taart! Heel ludiek!

*mijn leven is een geordende chaos*

8

Misschien niet zo strak als je van jezelf gewend bent of gewild had, maar het is wel een leuke taart!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

9

het is alsnog een leuke taart geworden!

10

ik zie niks!!

leuk geworden! weer eens iets anders

11

Ik vind het echt een hele gave taart! super origineel, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een thema aan het feestje zat? Van je overstroming is in iedergeval naar mijn idee niets terug te zien ;-)

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

12

Je hebt het toch hartstikke goed opgelost? Dus niet huilen, hij ziet er hartstikke leuk uit en nog origineel ook.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

13

hij is wel leuk geworden ondanks de tegenslag!

14

Wat een leuke reacties allemaal, bedankt zeg!

patricia1980 schreef:

Ik vind het echt een hele gave taart! super origineel, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een thema aan het feestje zat? Van je overstroming is in iedergeval naar mijn idee niets terug te zien ;-)

Niet echt een thema, maar er nam een collega afscheid die een enorme hekel heeft aan... tomatensoep!

15

maar ik vraag me af, of het lekken aan het goedkope of gewoon aan de aardbeienjam lag....als je dijkje een gat heeft, kan toch alles lekken?

Maar desalniettemin vind ik het een hele leuke taart!

Groetjes, Dorothea.

16

Dot schreef:

maar ik vraag me af, of het lekken aan het goedkope of gewoon aan de aardbeienjam lag....als je dijkje een gat heeft, kan toch alles lekken?

Maar desalniettemin vind ik het een hele leuke taart!

Dat was het maffe; het was niet puur de vulling die eruit kwam, maar het leek wel suikerwater, een hele plas, en daarna een plensje van de vulling. Gek he :S

17

Is toch een absoluut leuke taart hoor! Heel origineel ook! Daar zou ik met dit weertje wel een kopje eh... stukje van willen!

Groetje,
Heidi

18

Wat een leukerd!!

Groetjes Ilse