1

Onderwerp: smaak door ranja?

Ik heb de laatste tijd moeite met de botercrememix van hier uit de shop op smaak te krijgen met jam.

Als ik dit doe dan mengd het zich niet... Van de zomer had ik het gedaan met verse aardbeien. Aardbeien in blender en dan toevoegen. Met gaat dat niet omdat.....er te veel vocht in zit? Of te koud is..? Ik heb de jam ook al eens eventjes gewarmt in de magnetron.

Nu dacht ik dat ik de mix misschien ook kan maken met water gemengd met ranja. Heeft iemand dit al eens gedaan?

Ik kan namelijk geen smaakstoffen vinden van aardbei of frambozen.
Gisteren bij een toko toch frambozenaroma gevonden...maar was redelijk duur.

2

Re: smaak door ranja?

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar het schijnt met Patidess te kunnen. Verkrijgbaar is ontzettend veel smaken (dus ook aardbei en framboos)

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1711

3

De patidess-smaken zijn heerlijk en heel goed geschikt om door te botercreme te doen. Ik heb tot nu toe aardbeien, champagne, kokos en pralin

4

Ik heb bij de botercreme wel wat ranja gemixt, en het smaakte goed.

5

nou het gaat om de mix van shop hier. Die moet je ook gewoon aanmaken met water. Ik dacht dan kun je aan het water toch een smaakje geven...

6

megan schreef:

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar het schijnt met Patidess te kunnen. Verkrijgbaar is ontzettend veel smaken (dus ook aardbei en framboos)

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1711

he kijk die heb ik met zoeken niet gevonden!!!
ik heb er al drie op mijn verlangslijst gezet merci voor het doorgeven

7

ik heb wel al eens de bavarois met citroen limonadesiroop gemaakt. Was heerlijk!! Moet in de bc ook kunnen lijkt me.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

Ik heb ook wel eens het water van de botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag