1

Onderwerp: Kant en klare botercreme?

Hey allemaal,

Misschien een hele rare vraag hoor, maar zou er bijv. net als die emmers fondant ook bijv. kant en klare botercreme te koop zijn?
Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, waar heb je het gekocht?!

Ik hoor het graag!

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

Re: Kant en klare botercreme?

Wat een leuk logo heb jij! Die hebben ik en een klasgenoot in gebruik voor een fictief bedrijf haha! Toevallig:D

3

Ik ben het nog nooit tegen gekomen, en eerlijk gezegd zou ik die ook nooit kopen.
Ik vind het maken van botercreme niet veel tijd in beslag nemen en zo weet ik in ieder geval dat die altijd vers is, en ik maak de hoeveelheid die ik nodig heb.
Mij lijkt dat wanneer je kant en klare koopt, als die er al is, dat je toch echt met een beperkte houdbaarheidsdatum zit. Dan zou je dus

4

Oh grappig... ja ik vond um wel erg vrolijk.... :-)

5

sharonvb schreef:

Ik ben het nog nooit tegen gekomen, en eerlijk gezegd zou ik die ook nooit kopen.
Ik vind het maken van botercreme niet veel tijd in beslag nemen en zo weet ik in ieder geval dat die altijd vers is, en ik maak de hoeveelheid die ik nodig heb.
Mij lijkt dat wanneer je kant en klare koopt, als die er al is, dat je toch echt met een beperkte houdbaarheidsdatum zit. Dan zou je dus

6

Het lijkt me niet dat dit zo op deze manier kant en klaar te koop is, aangezien roomboter toch niet zo heel lang houdbaar is. Mocht er zoiets wel te koop zijn, dan zal het een soort 'frosting' zijn, met veel conserveringsmiddelen. Ik houd het dus lekker bij mijn zelfgemaakte swiss meringue bc of die van de mix...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Berichten [ 6 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kant en klare botercreme?