26

Re: mijn alleralleraller eerste bruidstaart...

Echt super gaaf!! Volgens mij ken ik deze mensen, je maakt echt heel mooie taarten als ik eens het geld en de tijd heb wil ik zeker een workshop bij je volgen!!

You can't say; I can't, at least you should try!!

27

kelzeef schreef:

Echt super gaaf!! Volgens mij ken ik deze mensen, je maakt echt heel mooie taarten als ik eens het geld en de tijd heb wil ik zeker een workshop bij je volgen!!

Jeetje zeg wat een compliment!!! Echt heel lief van je!! Ben er helemaal verlegen van!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

28

Jozien schreef:

Dat paartje ontroert me, prachtig!

Jij bent erg goed in boetseren, Chantal :thumb:
Wat leuk ook dat de gom zo blij was met de taart terwijl hij het eigenlijk niet zag zitten :)

Groetjes, Jozien.

Ben er helemaal stil van Jozien :) dank je wel!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

29

Een hele mooie taart en wat is je bruidspaartje goed gelukt!

30

wat een mooie taart en dan dat bruidspaartje.. zucht ik ben jaloers, zelf kan ik helemaal niet goed boetseren laat staan zoiets maken .. petje af.

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

31

super gedaan hoor.....en je bruidstopper is erg mooi!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

32

Prachtige taart en ook al hebben al velen het voor mij geschreven, het bruidspaar is prachtig!

"Life begins where your comfortzone ends."

33

hij is zeker heel erg mooi!

34

Wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wou dat ik dat al kon, moet nog veel oefenen:)

Echt knap. Ik vind vooral je bruidspaar heel lief!
En je hebt groot gelijk van die hond, het zal je maar gebeuren......

Groetjes van Nicole!!

Een super taart, en heel mooi geboetseerd. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

37

Sweet Carolyn schreef:

Een super taart, en heel mooi geboetseerd. :thumb:

Dank je, ze zijn nog niet zo mooi de taarten als bij jou hoor, maar we blijven oefenen!!

38

Ik weet het, het is een oud topic, maarwat kijkt het gommetje lief!!!!. Daar zou je echt verliefd op worden.

39

Mamsvandrie schreef:

Ik weet het, het is een oud topic, maarwat kijkt het gommetje lief!!!!. Daar zou je echt verliefd op worden.

Dank je wel, gisteren nog even de mevrouw gesproken, haar man had zichzelf laten vallen, (:lol:) en nu was zijn (marsepeinen)hand eraf, of ik het nog een keertje wou maken, ja natuurlijk! Het is zo leuk om te boetseren met marsepein, het is echt een soort mediteren.

Mijn buurvrouw zei net, sinds jij deze hobby hebt, ben je veel minder tijgertje dan voorheen :lol:

40

Die Bruidegom is zo leuk :D

:thumb:

41

Ik vind de taart helemaal top! En je bruidspaar zien er echt helemaal in love uit!

Groetjes San

42

SUPER SUPER SUPER,
de jurk is prachtig en hij kijkt zooo verliefd echt mooi. en de  taart en lekker strak en met mooie motieven :thumb:

goed werk

43

:thumb:

Groetjes Barbara

44

Wat een plaatje!! Heel erg mooi gedaan, en wat een prachtig geboetseerd bruidspaartje! Mooi compliment ook dat ze het bruidspaartje onder een stolp willen bewaren.

Veel liefs, Annelies

45

MarLis schreef:

Wat een plaatje!! Heel erg mooi gedaan, en wat een prachtig geboetseerd bruidspaartje! Mooi compliment ook dat ze het bruidspaartje onder een stolp willen bewaren.

Gaaf he, vind dat zo verschrikkelijk leuk als je dat hoort, uit deze opdracht zijn inmiddels 2 nieuwe opdrachten uitgerold voor het maken van een bruidstaart MET een zelfgemaakte topper!! HIHI.

Had nooit verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden.

46

Hele mooie bruidstaart. Ik wil mijn eigen bruidstaart maken tegen volgende week. Onze trouw is namelijk tegen 1 februari. Ik heb al een mooi idee in mijn hoofd. Maar denk niet dat het zo goed zou lukken. Ik hoop dat die van mij even mooi gaat zijn. :)

47

marijkemimoun schreef:

Hele mooie bruidstaart. Ik wil mijn eigen bruidstaart maken tegen volgende week. Onze trouw is namelijk tegen 1 februari. Ik heb al een mooi idee in mijn hoofd. Maar denk niet dat het zo goed zou lukken. Ik hoop dat die van mij even mooi gaat zijn. :)

Dat gaat je vast lukken, heb vertrouwen in jezelf, komt vast goed, ik kijk al uit naar je foto's!!  Een hele fijne dag toegewenst, en geniet ervan !!!

48

Heel schattig paartje en een prachtige taart! Hoop dat bruidstaart nr 2 niet lang op zich laat wachten :D