Re: Santa Bear.....
Oooh wauw!!!
Dit is nou echt een taart waarvan ik het echt zonde zou vinden om op te eten. Wat een prachtig kunstwerk!!!
Groetjes Natasja S
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Santa Bear.....
Oooh wauw!!!
Dit is nou echt een taart waarvan ik het echt zonde zou vinden om op te eten. Wat een prachtig kunstwerk!!!
ASTRID!!! Hij is prachtig en ik heb hem verhuist naar de stapelrubriek
Dank je wel Nathalie....:-).
iemand tips hoe ik mijn mond terug dicht kan krijgen?
weergaloos mooi is deze... chapeau!
Wauw, wat geweldig zeg... En dat het blijft staan!
Hij is prachtig.....dacht op de eerste foto dat het gewoon een tuinbeeld was
Heb je geen foto's van de taart dat ie is aangesneden ?
Niet dat ik niet geloof dat ie echt is hoor, hahaha...ben alleen zooooo benieuwd hoe de binnenkant er uit ziet
Hoi hoi.
Bedankt voor je reactie, hier een foto van de (jammer genoeg) aangesneden taart.
Ik heb de cake gekleurd, wilde eigenlijk redvelvet cake maken maar dat had niet stevig genoeg geweest haaha.
knap gedaan. toch kan ik dit niet echt meer een taart noemen
Waarom niet, volgens mij is alles net als bij een gewone taart, hij is alleen niet standaard maar ik vind hem gaaf zeg!
By the way het ziet er wel erg zielig uit zo aangesneden, maar zelfs de binnenkant is mooi om te zien.
oooo geweldig!!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw wat een plaatje dit is nou ECHT ZONDE om aan te snijden toppie toppie
HOW TO HOW TO graag
Floor schreef:knap gedaan. toch kan ik dit niet echt meer een taart noemen
Waarom niet, volgens mij is alles net als bij een gewone taart, hij is alleen niet standaard maar ik vind hem gaaf zeg!
By the way het ziet er wel erg zielig uit zo aangesneden, maar zelfs de binnenkant is mooi om te zien.
Hoi Maroesja,
Bedankt voor je reactie :-), ja zielig he zo aangesneden ik heb zijn boven lijfje er op een gegeven moment van zijn beentjes moeten halen want hij werd (ondanks de zuurstokken) wel erg topzwaar.
Maar het was geweldig om te maken en een enorme uitdaging, hier ga ik zeker mee door, wat is er nou leuker om je zelf uit te dagen en te kijken wat je allemaal kan maken met taart/cake :-).
echt helemaal geweldig!!!!!!
ontzettend knap gedaan zeg! petje af. Echt heel mooi!
Heel erg gaaf!
Wat een supertaart zeg !
Aan zoiets ga ik mij niet wagen hoor haha ! pfff wat een werk.
Maar erg mooi.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw wat een plaatje dit is nou ECHT ZONDE om aan te snijden toppie toppie
HOW TO HOW TO graag
:-) bedankt voor je reactie, wanneer ik weer een gelegenheid heb om zo een soort taart te maken en het niet vergeet dan maak ik foto`s, :-).
ongelofelijk mooi! Jij mag in tilburg deze als workshop komen geven:P
WOW, dit is echt prachtig!
Wow...hier zakt mijn mond wel van open...
Wow, wat is dit een geweldige taart. Echt super gedaan!
onwijs bedankt.
Hier heb ik geen woorden voor... Alles wat ik kan bedenken is hiervoor al gezegd... Dikke proficiat!!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Santa Bear.....