1

Onderwerp: Frosting

Ik was vanmorgen in de supermarkt, en daar zag ik bij de buitenlandse produkten bekers frosting staan, vanille en chocolade. Het is een amerikaans produkt.
Ik las op de bekers dat je CC hiermee kunt versieren, maar kun je ze ook voor een taart gebruiken, en gebruik je het dan als vulling of om af te smeren net als botercreme?
Heeft iemand dit weleens gebruikt?

2

Re: Frosting

Toevallig van betty crocker????
De krijg ik regelmatig uit engeland.. en heb ze vroeger in canada ook gebruikt. 
Heel lekker spul is dat... ook goed voor taarten.. ik zou et niet gebruiken om af te smeren maar wel als vulling of alleen op een taart zonder marsepein of fondant laag ;)

3

Ik ken het van toen ik in Florida woonde.
Daar maakte ik wekelijks cake and frosting.
Heel erg lekker, maar zoals de meeste Amerikaanse producten ook heel machtig en zeer zeer zeer ongezond (maar daar spreken we niet over op dit forum ;))

Groetjes Suus

4

welke supermarkt was dat? Ik wil het eens proberen maar ik weet niet waar je het kan krijgen.

5

Bij de Boni.

6

Bij onze C1000 hebben ze het ook.

Ik heb het toen ik in New York woonde ook wel 'ns gebruikt, maar ik vind het veeeeeel te zoet. Op een cupcake gaat 't nog wel maar op een hele taart... Brrrr... Het glazuur springt spontaan van je tanden! :s