1 Laatst bewerkt door cckarman (18-11-2009 23:51)

Onderwerp: Even voorstellen

Afgelopen week een paar keer rondgekeken op het forum. Vandaag een eerste bijdrage gedaan, dus dan wordt het tijd om je even voor te stellen.

Ik ben Chris, 41 jaar, getrouwd en 2 kinderen (4 en 8 jaar). Tijdens mijn studietijd ben ik besmet geraakt met het bakkersvirus, toen ik elk weekend en elke vakantie in de lokale bakkerij een helpende hand heb geboden. Ik denk af en toe nog wel eens met weemoed terug. In het dagelijks leven heb ik een drukke baan bij een grote onderzoeksorganisatie.

Al jarenlang maak ik taarten; een aantal per jaar - een beetje afhankelijk van de vraag. Het liefst maak ik bruidstaarten, lekker rijk met bloemen en randen. Maar veel vaker (onder andere voor de verjaardagen van mijn kids) maak ik ook regelmatig een 3D taart; en daar kan ik me dan ook best mee vermaken ;-)

Ik hoop op de site mijn steentje bij te kunnen dragen en tegelijkertijd denk ik hier ook veel bij te leren.

Tot lezens!

Groet,
Chris

Groet, Chris
Want een taart is nietzomaareentaart.nl

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum!
Op je site zien je creaties er al heel erg lekker en mooi uit.

Veel taart- en bakplezier gewenst.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom hier :D

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

4

welkom

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

wauwie, je maakt mooie taarten zeg!
Welkom hier op het forum! ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Hee Chris, welkom op deze leerzame site ;) Weet niet wat jij nog moet leren :D

En nog gefeliciteerd met je prijs op T & T.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Ik heb ook even op je site gekeken.. wat een mooie taarten!
Kijk al uit naar je foto's.

'Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond.'
www.verslavendlekker.nl

8

tja, ik zag dat verschillende dames je wel kenden. Ze "herkenden jouw stijl". Ik word daar heel nieuwsgierig van. Bang dat ik wat mis natuurlijk :-) Dus wat doe je dan... dan ga je eens googlen en vind je Chris Karman meteen via LinkedIn bijvoorbeeld. Ook vond ik wat publicaties. Wat grappig met zo'n baan en dan zo'n hobby. Geen voor de hand liggende combinatie. Al begrijp ik dat je vroeger in een bakkerij hielp. Dat "ze" jouw stijl herkennen komt waarschijnlijk omdat je een prijs won bij T&T?

Leuk! en van harte welkom op dit forum....

Corinne
Sugar & Flour