Re: Nieuwjaarsbal
Wow, SCHITTEREND! Idd net te laat, want hij had misschien wel gewonnen in de rubriek themataarten!
Helemaal mee eens,
heel mooi gemaakt
Groetjes Rietchy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nieuwjaarsbal
Wow, SCHITTEREND! Idd net te laat, want hij had misschien wel gewonnen in de rubriek themataarten!
Helemaal mee eens,
heel mooi gemaakt
Groetjes Rietchy
Een taart met een hele grote wauw factor!!
Schitterend gemaakt!
Wow, geweldig. Mooie kleurtjes ook!!!
Prachtig!!!!! 
Supergaaf! 
Wauwwie!!! Wat een prachtige dummie!
Ik sluit me aan bij Kwebbeltje. Super uitgevoerd!
Heel erg mooi gemaakt hoor... kan mij voorstellen dat je er een dummy van hebt gemaakt, zou ik ook nog lang van willen genieten.
Hij lijkt wel van fluweel zo zacht! Jammer dat ik nu een jaar moet wachten om hem te maken! 
Wat mooi!
heel mooi hoor 
Geweldig, en ik heb even op je website gekeken, wat een leuke taarten maak je! Zo leuk bedacht en origineel!
Supermooi!
Toppie!!!!!
Woow hij is echt heel erg mooi!
Prachtig! (zegt zij nadat ze de woorden weer gevonden had....)
Schitterend. Ik vind het boek van Colette ook erg gaaf en inspirerend!
Wat een prachtige bal!
schitterend!!!
Tja, als ik zo'n taart tegenkom, ga ik natuurlijk meteen even op de website kijken. Ik zag dat je pas net bent geregistreerd. Maar het taarten maken is niet van de laatste maand, dat had ik al wel gezien. Wat een prachtige dingen maak je en bovendien leuk weer een man in ons midden erbij te hebben. Ik las dat je keigave cursussen hebt gevolgd - jaloers..... Wat een prachtige, supersmakelijke dingen heb ik gezien.... Hoop nog veel van je te zien. En de wall-e.... die ga ik onthouden :-).
Je had mijn stem gehad bij de kerstballen!
wauw wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
herkende de stijl meteen...knap staaltje taart zeg!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nieuwjaarsbal