1

Onderwerp: [TIP] Makkelijk foto bewerken

MIschien allang bekend bij jullie maar ik ontdekte hem vanmiddag nadat ik weer eens was aan het googlen over photoshop
http://www.bordermaker.nl/

Dit programaatje downloaden en je kan heel makkelijk een randje om de foto maken (selecteerd zelf kleuren uit de foto)
En je kan meteen een tekst/watermerkje toevoegen...

http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/P1010740-border-border.jpg

Hopelijk kunnen jullie er ook wat mee!

2

Re: [TIP] Makkelijk foto bewerken

erg leuk, ga het zeker downloaden

3

Bedankt voor deze tip! Het is gedownload en k ga het straks uitproberen :).

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Yeeaahhhh,daar ben ik blij mee.Thanxxxxxxxxxx.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

5

Hey dank je wel naar zoiets makkelijk was ik opzoek...thx!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

6

Hahaha ik zei makkelijk maar ik krijg het niet echt voor elkaar....blond zeker...kan ook de handleiding niet downloaden...

7

Hier nog een, ik krijg het ook niet voor elkaar, en ben niet blond

Veel taart plezier

8

Tis effe zoeken... zal straks proberen een how to op te schrijven.. als je hem eenmaal doorhebt is het zo gepiept..
Eerst effe mijn manneke van de creche halen

9

Op www.picnik.com kun je ook heel makkelijk je foto's bewerken en daar hoef je geen downloads voor uit te voeren. Je foto uploaden, bewerken en opslaan. Heel makkelijk......vind ik dan he. ;)

Volg je hart...want dat klopt!

10

Ook ik krijg het niet voor elkaar.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

11

ik ook niet,wel die andere maar die is niet gratis

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

12

karla schreef:

wel die andere maar die is niet gratis

Bedoel je picnik?? Die is wel gratis maar dan kun je maar een gedeelte gebruiken. Als je gaat betalen kun je meer doen.

Volg je hart...want dat klopt!

13

Wat lukt jullie niet dan? De foto bewerken of het begin van het programma?

14

Joyce84 schreef:

Wat lukt jullie niet dan? De foto bewerken of het begin van het programma?

Kan de handleiding niet downloaden, het programma heb ik wel maar ik snap er niks van, ik wil graag het watermerk gebruiken voor mijn taartenfoto's. Tips?

15

De handleiding heb ik niet geprobeerd..
Als je een watermerkje wilt maken via t tabje watermerk moet je er zelf al een kant en klaar op de pc hebben.
Makkelijker is om het tabje teksten te gebruiken.  Daar kun je zelf je tekst in voeren en kleur kiezen enz.

16

Joyce84 schreef:

De handleiding heb ik niet geprobeerd..
Als je een watermerkje wilt maken via t tabje watermerk moet je er zelf al een kant en klaar op de pc hebben.
Makkelijker is om het tabje teksten te gebruiken.  Daar kun je zelf je tekst in voeren en kleur kiezen enz.

Ik heb dus geen watermerk kant en klaar, hoe maak ik die? En met wat voor programma-tje?

17

Geen idee.. daarom heb ik gewoon de tekst optie gebruikt

18

Joyce84 schreef:

Geen idee.. daarom heb ik gewoon de tekst optie gebruikt

Ja lukt mij ook wel maar dacht dat het ook anders kon zeg maar....any way thanks voor de moeite!!

19

En hoe sla ik het dan op eigenlijk??? Heb een map gemaakt en dan doe ik verwerk maar dan slaat tie hem niet op.

20

Je moet in het vakje  "bronmap"  de map zetten met de foto's die je wilt bewerken, in het vakje "doelmap" moet de map komen te staan die je hebt gemaakt (Klik rechts op de drie stipjes op via bladeren de mappen te kiezen). Stel dan onder teksten, kaders, instellingen enz. in hoe je het hebben wilt. Daarna klik je op Verwerk. Je ziet het programma dan je opdrachten uitvoeren. Als hij klaar is, ga je met je eigen programma (bijv. Verkenner) naar de doelmap en daar kun je de foto's bekijken :)

Supertip, Joyce! :thumb:
Ik heb hem op mijn linkjessite geplaatst...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

21

Jozien schreef:

Je moet in het vakje  "bronmap"  de map zetten met de foto's die je wilt bewerken, in het vakje "doelmap" moet de map komen te staan die je hebt gemaakt (Klik rechts op de drie stipjes op via bladeren de mappen te kiezen). Stel dan onder teksten, kaders, instellingen enz. in hoe je het hebben wilt. Daarna klik je op Verwerk. Je ziet het programma dan je opdrachten uitvoeren. Als hij klaar is, ga je met je eigen programma (bijv. Verkenner) naar de doelmap en daar kun je de foto's bekijken :)

Supertip, Joyce! :thumb:
Ik heb hem op mijn linkjessite geplaatst...

En opeens heb ik het licht gezien...dank jullie wel voor jullie eindeloze geduld..hihi!!!

22

Idd wat Jozien zegt ;)
Als je boven even door hebt wat je moet met al die mapjes is het makkelijk...
Ik heb ook een nieuwe map gemaakt, en daar steeds 1 foto in gezet, deze bewerkt en terug naar de originele map kopieren.
Je zou ook meerdere foto's te gelijk kunnen doen maar denk niet dat dat echt handig is bij taart foto's

23

Ik wilde toch even laten zien dat het gelukt is en dat ik niet helemaal uit een ei kom...hahahaha

http://i826.photobucket.com/albums/zz181/Taart_van_Sandra/Cupcakesbruiloft1-border.jpg

24

leuk geworden!!
Pas op voor verslaving, ik heb inmiddels al mijn taarten foto's gedaan met dit programma ;)

25

Joyce84 schreef:

leuk geworden!!
Pas op voor verslaving, ik heb inmiddels al mijn taarten foto's gedaan met dit programma ;)

Dat ben ik ook van plan, staat toch ff een tikkie gezelliger, bedankt voor de tip.