Onderwerp: website
Ook is mijn website eindelijk waard om te showen!
Ben nog bezig enkele puntjes op de i te zetten.
Tips en adviezen altijd welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » website
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook is mijn website eindelijk waard om te showen!
Ben nog bezig enkele puntjes op de i te zetten.
Tips en adviezen altijd welkom!
Wow Prachtige site ook duidelijk en overzichtelijk!enne wat een mooie taarten maak je! maar ben je echt pas 3 maanden bezig met decoreren?WAUW!
Heel mooi! Vooral met de foto's van je nichtje met taart is het erg leuk (en geeft een professionele uitstraling)
Gaaf hoor!! Mis een klein dingetje... Bij "Wat is caek" staat een soort citaat....Bij Caek staan de wensen van de klant voorop Ik mis de tweede aanhalingsteken
Haha Kadohke!
Dat is een van de dingen die ik inderdaad nog niet voor elkaar krijg
En ook zoek ik nog naar de functie dat de taarten in een ander tabje openen, zodat je niet de hele website kwijt bent als je een taart aanklikt.
Bedankt voor de reacties!
Hartstikke mooie site!
Leuke foto van dat ukkie naast die kleurige taart.
En wat slim, de prijzen aanpassen aan de soort decoratie/taart...
Hij is mooi! Duidelijke site. je taarten zien er trouwens ook prachtig uit!
Ha, je site is in de lucht! (ik had stiekum al een aantal keren op je linkje geklikt, maar helaas was hij toen nog "under construction")
Site ziet er goed uit! Een groot deel van jouw taarten staan op mijn pc'tje opgeslagen ter inspiratie, dus ik zal je site zeker in de gaten houden.
Taart ze!
Leuke site .
Ik ben alleen nieuwsgierig waarom je voor stapeltaarten 2.50 extra per laag rekent?
Bedankt allemaal
Die 2,50 is sowieso om de stapelmaterialen (kartonnetjes, dowels en extra dozen of hoge doos om te taart in te vervoeren) in te dekken.
Wat een leuke site en inderdaad: wat maak jij een kuntswerken!!!!!
Bedankt allemaal
Die 2,50 is sowieso om de stapelmaterialen (kartonnetjes, dowels en extra dozen of hoge doos om te taart in te vervoeren) in te dekken.
klinkt logisch
Zooo, dat ziet er gelikt uit!
Bedankt allemaal
Hi,
mooie site en moooooooie taarten. Ik zou die verhoging van 2,50 dan wel uitleggen. Nu lees ik dat boetseersels en stapels 2,00 per stukje kosten. En dan nog 2,50 per laag?????
Dankje,
Heb het even aangepast, moet nu duidelijk zijn dacht ik zo!
Ja, nu snap ik het zelfs.
Mooie website, vind vooral je logo erg leuk. Goede tekst ook caek is net als cake maar dan anders. Echt super gevonden!
Tips zijn welkom, vandaar even een paar kleine opmerkingen:
`Bestellen kan minimaal 2 weken vantevoren, een taart maken kost tijd en voorbereidingswerk en zo voorkom je teleurstelling.`
Nu lijkt het alsof ze pas 2 weken van te voren kunnen bestellen.
Ik zou daarvan maken: Bestellen kan tot maximaal 2 weken van te voren. Omdat al onze ( mijn ) taarten handgemaakt worden vergt dit de nodige voorbereiding. Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u dan ook vriendelijk uw bestelling uiterlijk 2 weken van te voren te plaatsen.
Iets in die trant....
Zag ook nog een paar kleine schrijffoutjes bij info:
bescuit is biscuit
zonder boter vormt dit een heerlijk luchtige basis. heerlijke
Daarnaast kies je ervoor om bij contact overal `je ` te gebruiken:
Vermeld in je e-mail duidelijk op welke datum de taart nodig is, hoeveel stukjes je nodig hebt en wat je wensen zijn.
Ik vind persoonlijk dat als je klanten aanspreekt je dit altijd met u doet.
vermeld in uw email duidelijk voor welke datum u de taart wilt bestellen, hoeveel stukjes u graag wenst, en wat uw specifieke wensen zijn.
Hoop dat je bovenstaande opvat als opbouwende kritiek, zo is het in ieder geval bedoeld om je een eindje op weg te helpen. Ik vond het zelf altijd heel fijn als mensen me op dit soort dingen wezen, maar niet ieder persoon zit hetzelfde in elkaar dus ik kan alleen maar hopen dat het goed op je overkomt.
Succes met je mooie website!
Hee, super bedankt!
Je hebt helemaal gelijk wat betreft die foutjes
Ik ben vandaag zo enthousiast aan het bouwen gegaan dat inderdaad de afwerking nog niet helemaal netjes is!
Ik ga ze meteen aanpassen
Ik wil ff kwijt dat ik het zo speciaal vindt dat iedereen elkaar zo helpt!!!!!!!!!
Super is dat inderdaad
Zo nog even wat lettertypes aangepast en foto's erbij
Super site!!
Vind het bewonderenswaardig wat jij in die korte tijd bezig bent al allemaal kan! natuurtalentje!!
WOW echt een hele mooie site!!!
Vind de prijs scheme ook een super idee met de verschillende catagorieen (staat vast ook op de site van iemand anders.. maar ik heb et zelf nog niet gezien)
Bedankt
Ik had het nog bij niemand anders gezien, ik heb de prijzen zelf bedacht op deze manier toen ik een ondernemingsplan schreef
Hoi Etty, gefeliciteerd met je site. Professioneel en enthousiast, dat is wat eruit springt! Ben blij dat je je draai helemaal hebt gevonden en hoop dat het nu een stuk beter met je gaat! Het is duidelijk welke richting jij op wilt!
Nog een paar schoonheidsfoutjes:
Deze taart is zoals ze noemen een Topsy Turvy en wordt expres scheef worden gesneden voor een grappig effect.
De taarten of cupcakes worden bekleed met fondant (een zoet suikerlaagje) of op aanvraag met marsepein. Versieringen op en rondom de taart worden ook gemaakt van fondant (of marsepein).
Bestellen kan tot maximaal 2 weken van tevoren.
Vermeld in uw e-mail duidelijk op welke datum u de taart nodig heeft, hoeveel ...
Daarnaast vermeld je bij 'Prijzen' de prijzen met het
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » website