Onderwerp: De Geboorte CC zijn ook al klaar...
nu de baby nog. Morgen ga ik nog een paar maken en ik heb nog koekjes liggen die ik wil versieren. Als je ruim overtijd bent dan kan je, je tijd goed vullen met cupcakejes maken 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » De Geboorte CC zijn ook al klaar...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nu de baby nog. Morgen ga ik nog een paar maken en ik heb nog koekjes liggen die ik wil versieren. Als je ruim overtijd bent dan kan je, je tijd goed vullen met cupcakejes maken 

Laat me raden .... en meisje!!!
Ze zijn hartstikke lief geworden!! Sterkte met wachten, en ..... gewoon lekker door bakken!
Wat mooi gedaan zeg! Heb je een soort malletje ofzo, voor die baby's?
Wat mooi gedaan zeg! Heb je een soort malletje ofzo, voor die baby's?
Het is de babymal van first impression. De voetje en de strikjes zijn ook van first impression. Ik had lekker in onze eigen webshop "geshopt". Ik zei tegen mijn man dat ik ze als materiaal voor workshop gaat boeken 
beide serie's zijn erg leuk, lekker doorbakken tot het zo ver is! veel sterkte met de laatste loodjes!
Ze zijn super lief!
Ik weet wat je bedoeld, ben nu ook bijna een week over tijd en ben spontaan gaan bakken 
Sterkte met de laatste loodjes en de bevalling natuurlijk, hoop dat ze zich snel meld.
Beide leuke cc's en nu nog even sterkte met wachten 
ooo deze vind ik geweldig, ik moet toch die babymal maar eens gaan aanschaffen.
Wat een mooitjes zeg
. Ik heb ook de babymal, met luier...Heb jij de luier met een apart stukje fondant gedaan??
Sterkte met de laatste loodjes!
prachtige cupcakes, en succes met bevallen, is het je eerste kindje?
Wat een superlieve cupcakes!
Misschien een beetje stomme vraag, maar hoe maak je die ruitjes op de cupcake?
Gewoon met gereedschap of heb je daar iets voor?
Veel succes met de laatste loodjes!
Lies, succes met de laatste lootjes! 
leuk ennee succes hoor!
Ze zijn leuk! En nu naar het ziekenhuis jij en effe je meissie op de wereld zetten! Dat wordt toch onderhand wel tijd! Succes met je laatste loodjes! Hopelijk laat ze niet lang meer op zich wachten!
Erg leuk gedaan..
Succes met de bevalling..
Wat een super cupcakes, MAMA! Een voorspoedige bevalling enne...... laat het ons weten, h
Oooh gaaf zeg!!!!, ben benieuwd wat het word hoor;)
Mooie meiden ccs hoor! Hou je ook niet van muisjes?
Ik hoop dat je kleine prinses zich snel zal laten zien!
Wat zijn ze leuk geworden, en nu opschieten hoor, ik loop de hele dag maar aan je te denken.
Succes met de bevalling. Laat ons niet langer in spanning zitten, Jos gelijk laten weten he?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » De Geboorte CC zijn ook al klaar...