1

Onderwerp: My first wedding cake

Ik post hier niet vaak mijn taarten meer, maar deze wil ik toch wel graag even showen want ik ben stiekem wel een beetje erg trots. Mijn allereerste bruidstaart :D
Hij was voor mijn oom en zijn vriendin (nu dus vrouw). Ze wilden een redelijk klassieke taart op een standaard (dus geen stapel) en iets met rode roosjes, maar verder mocht ik zelf weten hoe ik dat dan aan zou pakken. Natuurlijk moest een klassieke taart (wat mij betreft) wit worden en aangezien de bruiloft op 18 december was leek het me wel leuk om er een winters tintje aan te geven dmv sneeuwsterren. Was dat even een schot in de roos toen er die dag ook nog eens een flink pak sneeuw bleek te liggen!
Mijn doel was om er 50 roosjes op te maken, maar uiteindelijk ben ik blijven steken bij 42 (21 witte en 21 rode) want toen vond ik het echt wel mooi geweest ;)
De taarten waren op verzoek allemaal gevuld met bananenbavarois en dulce de leche.
Ik was er behoorlijk trots op, maar de reactie van het bruidspaar en de gasten overtrof echt alles. Heb ook nog een stukje mee mogen eten en hij was errug lekker (al zeg ik het zelf :9)

(let aub niet teveel op het vreselijk lelijke "watermerk"; onze lapflap is al weken kaduuk en ik kan mijn foto's dus niet op de gewoonlijke manier bewerken met kader en doorzichtig watermerk in juist lettertype...)
http://i849.photobucket.com/albums/ab54/cakeme/DSC01767.jpg
http://i849.photobucket.com/albums/ab54/cakeme/DSC01766.jpg

Ik vond het echt heel spannend maar ook super leuk om te doen. Alleen weet ik nu ook wel zeker dat ik dit echt als hobby wil blijven doen want de drukte die zo'n taart met zich meebrengt is leuk, maar ik moet er niet aan denken dat ik iedere week zo bezig moet zijn met taart. Is niet aan mij besteed.
Overigens wel spannend dat ik prompt hierna een mailtje van iemand kreeg met de vraag of ik voor haar een bruidstaart zou willen maken. Ondanks dat ik op mijn site heb staan dat ik niet voor "vreemden" bak wilde ze het toch proberen. Natuurlijk heeft het kostenplaatje daar ook mee te maken, maar ik vond het toch wel een eer. Moet er nog even over nadenken, maar toch in ieder geval een leuke opsteker :)

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

2

Re: My first wedding cake

mooie taart is het zeker geworden, je mag er trots op zijn.

3

zo dat is een hoge mooi hoor en die glans op je rozen vind ik ook erg mooi

4

Heel erg mooi!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

als ik nog eens moest trouwen dan deed ik dat ook in de winter en dan diende deze taart als voorbeeld! Een plaatje!

6

Je mag met recht trots zijn hoor, vind hem prachtig!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

7

Wat een chique taart zeg, mooi!

Mijn website: Presentaart

8

WAUW SJAK, :thumb:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

9

Heel erg mooi!!

10

Wat een mooie sjieke winter bruidstaart, ik snap dat je oom en zijn vrouw hier helemaal gelukkig mee waren!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

11

Prachtig!!!
Ik snap je gevoel helemaal, als hobby is het bakken super, maar om er de tijdsdruk en dergelijke van te krijgen bij opdrachten... dat is aan mij ook niet besteed.
Desalniettemin denk ik wel dat je absoluut de vaardigheden ervoor hebt, je taarten zijn super!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

12

Hij is werkelijk PRACHTIG!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

13

Heel erg mooi geworden, kan me voorstellen dat je beste zenuwachtig was. Maar het resultaat mag er zijn.

Bakgroetjes van Marinka!

14

Ziet er super uit.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

15

Hij is echt prachtig zeg, dat heb je echt schitterend gemaakt !!!

Groetjes, Conny

16

Mooi zeg!
De combinatie met de sneeuwvlokken vind ik heel erg goed gevonden.