26

Re: mijn 1e kaart!!!! 2e taart en 3 taart! kijken!

Je taarten zijn echt stuk voor stuk prachtig!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

27

aaaahhhhh wil ik ook kunnen????!!!!!!

als pas beginnende bakster kijk ik mijn ogen uit hier......ga morgen gelijk maar proberen.

petje af.

groetjes lydia

28

Leuk zo'n rose assepoester!
Keertje wat anders!

29

Goed gedaan voor je eerste taarten :Y

Dit is de juiste link: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=71283

Kijk zelf ook nog even bij de how to's, daar staan veel tips waar je misschien iets aan kunt hebben.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

30

zo, je hebt het jezelf knap moeilijk gemaakt voor je eerste.... goed hoor

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

dat heb je knap gedaan zeg!!! en dat zijn je eerste taarten? ik vind ze er al heel strak uitzien, vooral als je net begint! wat misschien ook nog een tip is, is om gekleurde plaatjes als voorbeeld te houden als je een puzzelplaatje maakt en niet een zwart wit kleurplaat ivm de ogen... (ik weet niet of je dat al doet??) ik gebruikte nl eerst zwart/wit plaatjes maar dan zie je de ogen al niet mooi in beeld en word het lastiger om er zelf wat moois van te maken.. Nu ik de kleurenplaatjes doe zie je al precies waar de "twinkeling" zit in de ogen, en de kleuren en vind ik mijn oogjes al een stuk mooier.. misschien heb je hier wat aan????
Succes in ieder geval verder met taarten, maar volgens mij gaat dat helemaal lukken want je bent zo te zien al net zo verslaafd als ons allemaal ;)

groetjes Angela

32

Hele leuke taarten voor je eerste, ga zo door!!!!

33 Laatst bewerkt door Hertje (06-01-2010 19:03)

Leuke taarten. Voor je eerste 3:  :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

34

Mooie taarten heb je gemaakt,complimenten!