1

Onderwerp: Haar van pinpop.

Hoe krijgen jullie in hemelsnaam het haar van de pinpopjes stijl of in model? De mijne heeft namelijk altijd een 'net uit bed' look en daar ben ik uiteraard niet zo blij mee.

Groetjes Sharon.

2

Re: Haar van pinpop.

Om die rede (en prijs natuurlijk) had ik de barbiepoppen bij het kruidvat vandaan. Ziet er verzorgder uit.

Maar verder zou ik het niet weten, ik lees nog ff mee....

Groetjes, Linda

3

Zijn die dan precies de juiste lengte? Ik gebruik de wondermold.

4

Je kunt ze stomen, boven kokend water, en dan kammen, dan worden de meeste haren weer aardig recht!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

5

Ik heb vorige week kleine "Barbie"poppetjes (zitten in een flesje) bij de Action gekocht. Ze waren net iets meer dan 1 euro per stuk. Ze hebben mooi lang haar waar je nog wat leuks me kan doen. Of ze groot genoeg zijn voor de wondermold weet ik niet.

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

6

Ik heb ook een aantal flespoppetjes van de action maar persoonlijk vind ik die te klein voor de wondermold. Je kunt wel een blandaschaaltje (15 cm) gebruiken als basis. Wel even de beentjes amputeren...... :)

7

Bedankt voor de tips, ik ga eerst eens het stomen proberen, en sowieso daarna naar de action en kruidvat om eens een barbiepop te proberen. Kijken of die lang genoeg is, dat zou wel veel geld schelen.