1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-01-2010 14:19)

Onderwerp: niet erg originee,l ik weet het, maar nog best lastig...

ik dacht dat valt best mee, ik heb al vaker een voetbaltaart gemaakt. maar telkens gesmokkeld, dat moet met een 4kanten taart toch beter gaan?
ehm nou.... was nog steeds lastig. ik wilde op de hoeken nog afwerking maken, maar die sloeg gewoon nergens op, was eigenlijk dus gewoon geen gezicht, dus die er maar weer afgehaald.  en ja, de naam is echt Just dus het is geen fout in de naam. had het nog speciaal gevraagd ;)

en als je heel snel kijkt is het net een koeientaart :O
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/22049712/380687674.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: niet erg originee,l ik weet het, maar nog best lastig...

Erg leuk en mooi strak!

3

hi hi, koeien, voetballen who knows the difference :lol:

Vind hem strak hoor!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

4

joynme schreef:

hi hi, koeien, voetballen who knows the difference :lol:

Het bevind zich tenslotte allebei op het gras.

Heel mooi strak gedaan hoor Kwebbel.

Volg je hart...want dat klopt!

5

Leuk idee met het WK dit jaar.

6

leuk zeg.... echt iets voor mijn zoon Timo.... ook maf van Voetbal.

ff onthouden..

7

Ik moet wel lachen, zit ik hier met mijn voetballende zoon zegt hij gelijk: "ze heeft alleen maar 6 hoeken gebruikt en het zwart hoort een 5-hoek te zijn".
Maar ik moest erbij zeggen dat het wel echt een voetbal is en dat hij mooi is. Daar sluit ik me ook bij aan. Voor een koe zijn het toch wel hele gelijke vlekken ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-01-2010 15:46)

Ottolien schreef:

Ik moet wel lachen, zit ik hier met mijn voetballende zoon zegt hij gelijk: "ze heeft alleen maar 6 hoeken gebruikt en het zwart hoort een 5-hoek te zijn".
Maar ik moest erbij zeggen dat het wel echt een voetbal is en dat hij mooi is. Daar sluit ik me ook bij aan. Voor een koe zijn het toch wel hele gelijke vlekken ;)

ja dat klopt natuurlijk, maar deze taart gaat niet rond dus moet je wel met alleen maar 6 hoeken werken, wel heel slim gezien van hem ;)

overigens werd er om een 4kanten taart gevraagd, ik heb helaas nog steeds geen ronde mogen maken....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

mijn zoontje van 4 zit mee te kijken en hij zegt, die is echt mooi!

10

Ben bepaald geen voetbalexpert laat staan liefhebberster :) , maar vind hem gewoon prachtig!!!!!!

11

ik snap wat je bedoelt maar hij is zo mooi strak dat ze die hoeken wel voor lief nemen hoor@! gewoon een mooie taart!!!!

12

Wauw zo in het vierkant vind ik hem ook super mooi...alleen moeilijk voetballen h

Vele en lieve groetjes Nicole

13

nicole th schreef:

alleen moeilijk voetballen h

14

Volgens mij is een vierkant eerder moeilijker te doen, want "wiskundig gezien" (alsof ik daar verstand van heb :lol:) is het onmogelijk dat pentagonpatroon aansluitend te krijgen. Maar dat heb je goed opgelost zo en hij ziet er superstrak uit. Toppertje dus weer.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Ik vind hem heel mooi geworden en super strak!

Waar koop jij trouwens al je leuke kado papier? Ik werk namelijk in zoetermeer en kijk altijd bij de action... en jij?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

Mooie strakke taart!

17

T'is ook bijna niet te doen om helemaal perfect uit te komen.
Ik had laatst ook zo'n taart en heb het maar opgelost met een strookje gras.
Zit ook nog te wachten op een ronde bal taart. haha
Maar met alleen dochters kon dat nog wel eens een poos duren.

18

Mariska1984 schreef:

Ik vind hem heel mooi geworden en super strak!

Waar koop jij trouwens al je leuke kado papier? Ik werk namelijk in zoetermeer en kijk altijd bij de action... en jij?

meestal action, soms ook xenos en in de feestmaanden ook bij groenrijk. daar sla ik altijd mijn bruidspapier in (zilver of goud Barok) btw. waar werk jij dan?

19

Min. van Onderwijs :) in dat hele lelijke grijze gebouw waar ook de AIVD in zit! Dus ik ga in me pauze heel vaak lekker shoppen in het stadshart en ben gek op de action! Daar koop ik dat transparante inpakpapier! Maar jij hebt altijd van dat mooie zilvere en nu weer in het blauw glanspapier... en dat kan ik bijna nooit vinden. Ik hou nooit zo van druk papier :)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

20

dit blauwe is van de action. andere kant is lime groen. dat zilvere papier met lichte streepjes erin is kaftpapier van de hema ;), de glans komt van de cellofaan folier er overheen.

21

Ohhh dan heb ik die kleur wel :) maar dan glimt de jouwe zo mooi door het papier erover:P gefopt :D

Trouwens wij hebben elkaar ook heel kort gesproken op de tribune van Taart en Trends! :) weet je al wie ik ben? wonen we ook nog dicht bij elkaar:)

Groetjes Maris

22

ehm... ik ben daar door heel veel mensen aangesproken :D weet niet veel namen meer helaas, wilde wel iedereen onthouden, maar waren er zo veel. weet het niet meer...
heb jij half lang blond haar? zat jij 1 trapje lager dan ik?

23

BINGO ja haha toch onthouden!

Groetjes Maris

24

scheelt dat ik niet blond ben whahhaa :D

25 Laatst bewerkt door Eefje81 (05-01-2010 20:26)

Hij is heel mooi gelukt hoor.. hoeveel hoeken, koeien of voetballen er in gezien worden :-)
Een plaatje - voor ons beginners dan :O

Berichten [ 1 tot 25 van 39 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » niet erg originee,l ik weet het, maar nog best lastig...