1

Onderwerp: kleurencombi

Ik ben niet zo'n ster in kleurencombinaties (heb al veel fouten gemaakt in huis :S ) Nu wil ik een taartje bekleden met 1 basiskleur waar de Nederlandse en Braziliaanse vlaggen op komen. Rood, wit, blauw en groen,geel,blauw. Welke kleur denken jullie dat ik dan het beste kan gebruiken als ondergrond?

2

Re: kleurencombi

heel lichtblauw of lichtgroen?

3

Ja, de kleur moet inderdaad heel licht zijn. Het liefst wil ik een andere kleur dan de kleuren van de vlaggen, maar dan ben ik bang dat deze gaan vloeken. Dan past heel lichtblauw nog het beste omdat in alletwee de vlaggen deze kleur zit.

4

Wat denk je van juist een donkere kleur? Donkerblauw bv.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

Mooie donker oranje!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

6

Oranje is mijn lievelingskleur en zou goed bij de nl-vlag kunnen, maar dan wordt de taart misschien te nederlands. Bij donkerblauw valt de kleur blauw van de nl-vlag weg. Ik ben een beetje een perfectionist, wat wel eens lastig is.....

7

Esther68 schreef:

Oranje is mijn lievelingskleur en zou goed bij de nl-vlag kunnen, maar dan wordt de taart misschien te nederlands. Bij donkerblauw valt de kleur blauw van de nl-vlag weg. Ik ben een beetje een perfectionist, wat wel eens lastig is.....

Pietlut! :lol:

electric green van americolors? :o

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

8

Ja, erg he! Maar als je, net als ik, al vaak verkeerde kleurencombi's hebt gemaakt, wordt je vanzelf voorzichtig! Ik ga kijken naar die kleur!

heel zacht oranje dat zou ik doen

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

10

Ja. ik denk ook dat ik dat ga doen. In ieder geval geen harde felle kleur. Bedankt iedereen voor het meedenken :thumb:

11

Esther68 schreef:

Ja. ik denk ook dat ik dat ga doen. In ieder geval geen harde felle kleur. Bedankt iedereen voor het meedenken :thumb:

Nou ja, stel ik voor om oranje te gebruiken dan is het niet goed, gaat iemand voor de licht oranje dan is het een volmondig ja?
Je wordt bedankt, zal nog eens met je meedenken! :lol:
(Je schrok wel een beetje he?)
Ben blij dat je eindelijk een keuze hebt kunnen maken! ;)

Joyce

12

Ik kreeg het wel een beetje benauwd ja :S . Jij had het over donker oranje, die vind ik persoonlijk mooier dan de lichtere versie. Ik ben niet zo van de pasteltinten. Maar omdat de kleuren van de vlaggen al zo hard zijn dacht ik aan een lichte kleur. Als het alleen om de NL vlag ging had ik inderdaad zeker donker oranje gekozen. En over volmondig JA.... misschien is zacht geel ook wel leuk :lol: ........
Ik ben verslaafd aan deze site en hoop dat jullie blijven meedenken :)