1

Onderwerp: wie ben ikke??

Jaaa benieuwd wie ik ben???

ik wil natuurlijk aan jullie voorstellen wie ik ben!
( ik wil jullie ALVAST zeggen dat ik niet horen kan.. doof dus. hele leven al )
daardoor kan ik niet zo goed in nederlandse taal. verzoek voor het begrip!

Okee hier komt ie..
Ik ben Helma van Groos, uit Boskoopje. ik ben 35 jaar jong. en bijna 13 jaar gelukkig getrouwd mijn man is ook doof!) 
en ik ben trotse moeder van 3 kinderen. helemaal horend. 1e dochter 9 jaar, bijna 10 en 2 e dochter 7 jaar en 3e zoon 4 jaar.
na sept is mijn zoon 4 jaar dus hup op naar school... nu heb ik eindelijk meer tijd voor mezelf ( ik heb wel een werk van 16 uren ) dus dacht ik wat zal ik hobby hebben. dus heb ik crusus een workschop van marsepein. ik vind het zo leuk om te doen! en op mijn verjaadag vroeg ik geld om spullen van marsepein te kopen ( niet zo goedkoop bij begin!!!) maar dus heb ik gekocht. en ging al begonnen een taart maar kinderen willen perse om verzieren . dus laat ik maar gaan.... en nu tweede taart voor mijn 2e dochter op 20 december jarig dus maakte ik 1e taart het is al meteen goed gelukt. little pony daar is zij helemaal weg van. dat is al zeer geslaag.d en zij was helemaaaal happy en sprong aan mij en gaf heeel dikke knuffel en kus. zo blij was zij!!! en tweede taart ook voor mijn dochter. iets met de kerst. zij vindt het ook heeel prachtig... ja vooral die little pony. ja begrijpelijk.

en mijn vriendin haar dochters zijn over 2 weken jarig en vroeg aan mij of ik haar maken . dus dat is mijn 1e"klant" dat is heel erg top! wel veel werk maaaaaarrr ik kijk graag naar blije kinderen dat is voor mij belangrijkste. om nooit meer te vergeten. hihihi

maar hoe hoe hoe zet ik nou een foto????

Helma

2

Re: wie ben ikke??

welkom op de site! veel plezier!!

3

welkom hier!
die blije kinderkoppies, daar doe ik het ook voor :D

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

4

Hoi Helma
Welkom hier op het forum, waar ik zelf ook nog niet zo lang ronddwaal :)

Ik ben zelf horend maar heb een dochter van 1 die zeer slechthorend is (naast nog meer beperkingen, ze is dus meervoudig gehandicapt). Ze draagt hoorapparaatjes en wij krijgen momenteel een cursus babygebaren! Heel leuk maar ook best moeilijk!  Laat je door je schrijftaal niet weerhouden om lekker te reageren en te posten! Mensen gaan je vanzelf leren kennen en dit is een heel vriendelijk forum :D

Om een foto toe te voegen aan je profiel klik je bovenaan deze pagina op "Profiel" en dan naar "Persoonlijkheid"
Daar kun je je eigen avatar plaatsen.
Mocht je foto te groot zijn: bv op pixlr.com kun je een foto uploaden en deze kleiner maken.

Succes en hoop veel taarten van je te zien :D

*mijn leven is een geordende chaos*