Onderwerp: mijn 1e kaart!!!! 2e taart en 3 taart! kijken!
ik laat jullie alvast even zeggen dat mijn ned taal niet zo goed is omdat ik doof ben. graag voor het begrip! alvast bedankt! ik heb al voorgesteld. zie wie ik ben...
1e taart!! ik kan geen foto vinden.. ( snap niks..) maar zie wel op andere foto...
1e taart littele pony taart! mijn dochter was 20 dec jarig. zij is 7 jaar geworden...
dat is geslaagd voor 1e keer zelf taart maken. daar ben ik zo trots op!!!! mijn dochter springt door het gat van mijn dak en sprong aan mij en gaf heel dikke kus! zo blij was zij!!!

dat is tweede taart voor mijn dochter ivm veel bezoekers. dat is zeer geslaagd! daar ben ik terverden! ik ben echt beginner!!! toch niet zo gek.

mijn vriendin vroeg aan of ik haar een taart maken voor haar tweeling die binnenkort jarig zijn. wensen etc dus heb ik gedaan. ook geslaagd! daar ben ik weer tevreden. zij wil graag asseposter en wel roze kleren in plaats van blauw. en ook mag een een glitters onbreken en ook sneeuw want ze zijn in jan geboren zijn.

wat vinden jullie en doe ik goed??? graag zeggen!!! ik ben zo benieuwd wat jullie hiervan vinden????
Helma