Onderwerp: Beginnersparade: taart 2 t/m 9
Ik ben sinds een paar weken flink aan het oefenen met het maken van taarten. Mijn 1e workshop was eind oktober, dat was helemaal geweldig en ik was super enthousiast. Via de webshop maar even flink ingeslagen en toen kon ik helemaal los! Ik heb heel veel gekeken op het forum, dus mocht je (delen van) jouw taart herkennen... bedankt voor de inspiratie!!! 
de 2e taart: oefentaartje om de sneeuwvlok-plungers uit te proberen, 17 1/2cm en gevuld met meringue botercreme en frambozen-jam.

de 3e taart(je) 12 1/2cm, gevuld met meringue botercreme en frambozen-jam om te oefenen met de letter-tappits en de lace-flowers.

de 4e en 5e taart voor de broers van m'n man die 26 werden, de blauwe gevuld met meringue botercreme en frambozen-jam, de zwarte met mascarpone en frambozen-jam

de zwarte was nog niet af toen ik hem op de foto zette (1 van de grijze bloemen lag nog te drogen) en daarna ben ik vergeten de voltooide versie op de foto te zetten...
taart nummer 6, voor de doop van ons nichtje, mooie gelegenheid m'n structuurmat een uit te proberen, en de marsepein was op dus zelf MMF gemaakt... Gevuld met mona citroenkwarktaarttoetje en zelfgemaakte lemoncurd.
Voor twee kerstdagen twee taarten, een groene met meringue botercreme en frambozen-jam voor mijn familie, en een rode met mascarpone en aardbeien-jam voor mijn schoonfamilie

Taart nummer 9 heb ik vandaag gemaakt en is voor de juffen van het KDV van mijn dochters, vanaf morgen gaan mijn meiskes over van de babygroep naar de dreumesgroep, vandaar een bedankje. Gevuld met mona citroenkwarktaart toetje en lemoncurd.
Bedankt voor het kijken, en als beginner sta ik natuurlijk open voor tips!!!