Onderwerp: bierdop, shopAholic, roze, pip, lieveheersbeestje, logo taart
Ik had al deze taartjes nog niet gepost dus hier komen ze:
Als eerste een goedmaak taart voor Heren 5 van de Volleybal.Wat een ramp trouwens om die letters uit te snijden! Pffff dat duurde echt te lang! Doe mij maar de Tappits haha
En de aangesneden versie met de bierflesjes ernaast 

20 cm taart gevuld met 4-vruchtenjam en zwitserse room
Hier mijn eigen verjaardagstaart om op mijn werk uit te delen. Ik ben niet helemaal tevreden.... ik had veelste weinig tijd om voor mijn eigen verjaardag een taart te maken
Echt stom! haha wel voor een ander en niet voor mezelf:( Ik wilde op de bovenste taart ook nog allemaal kleren en schoentjes plakken maar ja het was al 01.00 en de andere ochtend gaat de wekker weer om 06.15! Dus ja dan maar een half afgemaakte taart! Balen..... Maak hem nog wel een keertje
Ik heb hem trouwens een beetje *heel erg) geinspikt van Miss Pebble alleen was die veel mooier!

(foto's terug geplaatst maar de tekst weet ik niet meer
)
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

en dan tel ik kleine bolletjes en meptaartjes mee
ben ook te perfectionistisch dus als de taart niet naar me zin is baal ik er ook echt van! Maar het forum is super handig voor inspiratie kijk maar naar me shopaholic taart haha