Onderwerp: cup cakes met vele gezichten
Dit is voorlopig mijn laatste berichtje met het showen van de baksels. Deze heeft Lisa getrakteerd op school toen ze jarig was. Ene sorry ik kon niet kiezen ik vond ze allemaal leuk.
Groeten,
Petra

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cup cakes met vele gezichten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is voorlopig mijn laatste berichtje met het showen van de baksels. Deze heeft Lisa getrakteerd op school toen ze jarig was. Ene sorry ik kon niet kiezen ik vond ze allemaal leuk.
Groeten,
Petra

Vind ze helemaal geweldig, maaruh je staat in de verkeerde rubriek. Ik zal je even laten verplaatsen!
Hoe kom je trouwens aan die bakjes waar de cc`s inzitten? Hebbe, hebbe 
....maaruh je staat in de verkeerde rubriek. Ik zal je even laten verplaatsen!
done en dank voor het melden 
Heel erg leuk gedaan!!
Leuk joh. Wel heel veel werk zeg. Alleen het bedenken al 
Wat geinig, al die verschillende gezichtjes!
Dit is voorlopig mijn laatste berichtje met het showen van de baksels
Ff voor de goede orde: je bedoelt toch omdat je drie showtopics achter elkaar geopend hebt h
Geweldig! En zo gedetaileerd!
Ik zal wel ontzettend dom over komen, maar wat voor mallen heb je hiervoor gebruikt? Ik vind die gezichtjes zo geweldig leuk, maar ben er nog niet achter hoe de malletjes heten....
Supermooi Gedaan!!!! 
Wat een leuke cc's! je hebt zowat het hele "wie ben ik" spel nagemaakt 
Wat een leuke cupcakes zeg! Enne, ik zou ook graag willen weten waar je die bakjes vandaan hebt waar de cupcakes in staan 
Wat ontzettend leuk gedaan! Heel grappig al die verschillende kapsels zo 
Geweldig! En zo gedetaileerd!
Ik zal wel ontzettend dom over komen, maar wat voor mallen heb je hiervoor gebruikt? Ik vind die gezichtjes zo geweldig leuk, maar ben er nog niet achter hoe de malletjes heten....
helemaal geen domme vraag hoor, je kunt niet alles weten toch
hier kun je ze vinden. Het zijn siliconen molds van karen davies 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cup cakes met vele gezichten