1

Onderwerp: Eenvoudige taart

Taart gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonmoeder van de week. Gevuld met kokosmelk(poeder) mascarpone met stukjes pure chocolade en chocolade fudge. Afgesmeerd met de chocoladefudge en de marsepein gekleurd met cacaopoeder.

http://94.100.120.141/834600001-834650000/834624401-834624500/834624490_6_ScLN.jpeg

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

2

Re: Eenvoudige taart

mooi strak hoor!

Groetjes Jeannette

3

mooi hoor, erg sjiek!

groetjes Nina

Ziet er prachtig uit!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

5

Oh die is mooi, juist door de eenvoud

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

6

sjieke taart

Lekker feestelijk rond.....

7

Mooie creatie!

8

Eenvoudig, maar mooi!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

eenvoud siert!

Mooi!

11

Ik vind m erg mooi en strak!!
Ik wist niet eens dat je marsepein kan kleuren met cacaopoeder... (ik ben ook nog niet zo heel lang bezig met deze hobby...) Ik ga t snel ook eens proberen, vast erg lekker??!

12

Ja, het kan en het smaakt lichtjes naar chocolade, ik doe er vaak wel een heel klein beetje water bij, want anders wordt de marsepein te droog. Ik heb met saffraan wel eens marsepein geel gekleurd, dat ging ook erg goed, hierbij heb ik saffraanpoeder gebruikt van de Turkse supermarkt en een heel klein beetje heet water gebruikt om het te "weken".

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

13

hij is erg mooi

simpel maar juist mooi.