1

Onderwerp: Tja, het idee was leuk...

Ik had op T&T pralinecupjes gekocht. Omdat we morgen nieuwjaarsreceptie van mijn familie hebben, wilde ik mini-cc maken. Ik heb er 35 gebakken, en het was maar goed dat ik eerst geproefd heb. Ze waren taai... :s. Ach, ik heb er toch maar 2 gedecoreerd voor de foto...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-COMGXSEN.jpg
De bedoeling was dat ze bol zouden rijzen, zodat ik ze in de chocolade kon dopen. Ik heb gewoon biscuitbeslag gebruikt, op 150 graden gebakken. Ze wilden echt totaal niet rijzen. En ik kreeg ook de papiertjes er niet meer af, dus ik vroeg me af of die cupjes wel geschikt zijn om in te bakken.

Alle tips zijn welkom...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

2 Laatst bewerkt door mamamarja (02-01-2010 15:22)

Re: Tja, het idee was leuk...

Ik zou het ook niet met biscuitbeslag doen maar met cake of cupcakebeslag.
Er staat een recept van Nigella lawson hier bij de recepten. Maar als ik even snel wil neem ik een pak van homemade, daar hoef je alleen water aan toe te voegen.  180 graden en 8 a 9 minuten in de oven. Vooral de chocoladecake vind ik lekker.

Succes ermee.

Wat jammer dat ze niet gelukt zijn! Je creaties zijn wel erg mooi geworden hoor!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

Inderdaad cake gebruiken dan waren ze heerlijk geworden. Geeft niks volgende keer beter!

5

Ik ga het zker nog een keer met cake proberen! Die home made is idd lekker en makkelijk!

Bedankt voor jullie tips!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl