Onderwerp: mijn eerste cupcakejes...

voor het eerst cc gemaakt.. wat was dat leuk om te doen zeg!!! ik baalde alleen van de bakvormpjes.. ik heb de witte van de webshop, die doen t super (blijven lekker aan de cake plakken) maar nu had ik leuke roze en paarse gezien bij de supermarkt en leek me leuk voor een meisje... maar de papiertjes laten allemaal los, met als gevolg dat ze dus wijduit staan. hmmmm heel jammer! volgende keer dus toch maar gewoon die van de hebshop gebruiken! haha..

komen ze!

http://94.100.120.77/834350001-834400000/834350301-834350400/834350361_5_I9Rh.jpeg

de taart die erbij hoorde staat in de taartenparade!

groetjes Angela

2

Re: mijn eerste cupcakejes...

Erg leuk

3

Wat zijn ze leuk geworden, heel mooi!!

4 Laatst bewerkt door ThijsYmke (03-01-2010 20:43)

Ze zijn erg leuk geworden!
Tip: Dit gebeurde bij mij de eerste keer ook, had helemaal uitgezakte, scheve cc'jes. Maar als je de de cc'jes met de papieren vormpjes nog eens in een muffinbakblik doet,  blijven ze mooi staan en zit er toch een mooi papiertje omheen. Wat je ook nog kan doen is een siliconenbakvormpje er om heen doen, werkt ook prima.

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

Je cc's zijn erg leuk, zeker in combi met je taart! en bedankt voor de tip thijsYmke, ik had ook al het zelfde probleem!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

ThijsYmke schreef:

Ze zijn erg leuk geworden!
Tip: Dit gebeurde bij mij de eerste keer ook, had helemaal uitgezakte, scheve cc'jes. Maar als je de de cc'jes met de papieren vormpjes nog eens in een muffinbakblik doet,  blijven ze mooi staan en zit er toch een mooi papiertje omheen. Wat je ook nog kan doen is een siliconenbakvormpje er om heen doen, werkt ook prima.

hoi marielle,

ik heb ze idd al wel gebakken in een muffinbakblik, die van wilton uit de webshop... de vorm van de cakejes is dus wel goed. (had ze idd eerder gewoon zo in de oven gezet, maar dan worden ze schots en scheef, hihi) maar na de tijd gingen de papiertjes los laten... bij die van de webshop niet, dus denk haast dat het aan de papiertjes van de supermarkt lag... of had jij dat eerst ook met de papiertjes vd supermarkt, en nu niet meer?

bedankt voor je reactie in ieder geval!

groetjes Angela

7

wow waanzinnig,,

Happiness is a CAKE!!

8 Laatst bewerkt door ThijsYmke (04-01-2010 10:40)

Ik heb de afgelopen 2x dat ik cc

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

ThijsYmke schreef:

Ik heb de afgelopen 2x dat ik cc

groetjes Angela

10

Angela, ik weet precies wat je bedoelt! Die gekleurde papieren vormpjes uit de supermarkt (in zo'n kokerverpakking.....) laten inderdaad los. En ik bak cc's ook altijd in een muffinbakblik. De witte van de HEMA blijven wel goed zitten.

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren