Re: Trots op mijn Koi taart
WAUW wat een geweldige taart!!! Echt super mooi!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots op mijn Koi taart
WAUW wat een geweldige taart!!! Echt super mooi!!!
super gedaan zeg!
hij is schitterend!
heel erg mooi gemaakt
Super mooi! Van zo'n taart wil je ook veeeel foto's zien!
dankjullie wel allemaal voor de complimenten, zo leuk om te lezen dat jullie net zo enthousiast zijn als ik zelf :-)
Het was inderdaad veel werk heb al wat avonden van tevoren zitten boetseren ook zodat het uit kon harden, en dan gisteren de taart helemaal gemaakt. De taart is vanmiddag opgehaald en ik kreeg 10 euro fooi en toen zei ze je krijgt nog meer hahah, ik zeg nee joh doe normaal. Maar ze waren helemaal in shock ervan zo mooi vonden ze hem en ze wilden hem niet aansnijden en later kreeg ik nog een sms'je dat ze mij een kunstenares vonden, en kijk daar doe ik het nou voor he al die leuke complimenten dat doet mij veel meer dan geld, tuurlijk is het mooi meegenomen kan ik weer leuke nieuwe dingen shoppen in de hebshop maar die complimenten zijn veeeeeeeel leuker
heel gaaf!
Deze is erg leuk gedaan hoor, al die kleine details!!! 
en hier mag je met recht trots op zijn! super gedaan!
jemig zoveel reacties opmijn taartje haha dank jullie wel allemaal hoor!
Fantastisch gedaan 
zooooo gaaf!!
Tot in de puntjes prachtig uitgewerkt!
Prachtig!
Na je verhaal van woensdag moest ik toch even zoeken, maar petje af zeg! Heel mooi gedaan!
Tot woensdag! (Marjolein bij de workshop
)
Wauw! Hier ben je vast lang mee bezig geweest!
Inderdaad heel mooi... wat een details.. je koi's zijn prachtig geboetseerd en van je lelies ben ik ook helemaal weg 
Nou zeg, dat is echt fantastisch mooi gemaakt!!
heel mooi gemaakt,die vissen zij echt mooi!!!
thnx lady's
ik vind deze taart SUPER
Prachtige details met de vissen zeg
Wat een supermooie taart. Wij hebben zelf koi's (mijn man zijn hobby) en ik weet zeker als ik deze taart laat zien ik hem na moet maken. Ik laat dus nog niks zien en ga eerst maar eens proberen half zo goed te worden. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots op mijn Koi taart