1

Onderwerp: Nijntje voor verjaardag zoon

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QYOO6YS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U8XITOD7-D.jpg

Morgen vieren wij de verjaardag van onze zoon die oplangs 2 geworden is.
Hij houdt van Nijntje en sterren, vandaar de keuze voor deze taart.

Eerste keer dat ik een grote taart met marsepein bekleed heb, en eerste keer puzzelplaatje. Het bekleden ging op zich wel, al mag het wel wat strakker.
Het puzzelplaatje vond ik goed te doen, al kwam ik erachter dat nijntje mooier was geworden met een zwart lijntje eromheen en ik had niks in de kleur zwart.
Hoe doen jullie dat? met een stift ofzo?
Ik vond de lettertjes heel priegelig, die mogen ook nog mooier, vond dat een hoop gepriegel, waren kleiner dat ik gedacht had.

Hij is trouwens gevuld met 1 laag frambozenjam en 1 laag bokkepootjesvulling.

Kritische blikken en opmerkingen welkom, heb nog een hoop te leren!
En ik hoop dat hij morgen in de smaak  valt (vooral bij zoon) en of hij lekker is!

taart taart taart!

2

Re: Nijntje voor verjaardag zoon

Ik vind hem erg leuk geworden.
Veel plezier morgen!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

Je zoontje vind hem vast geweldig! erg mooi gedaan en een hele fijne dag morgen!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

iemand nog tips/antwoord op mijn vragen?

taart taart taart!

5

Leuke taart heb je gemaakt, die gaat hij vast geweldig vinden!
De zwarte lijnen maak ik met de sugargun en zwart marsepein of fondant.
Heel veel plezier vandaag en gefeliciteerd met zijn verjaardag!

(ik heb je topic even gerapporteerd, voor stapels is er een ander hoekje ;) )

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

6

suus1978 schreef:

Het puzzelplaatje vond ik goed te doen, al kwam ik erachter dat nijntje mooier was geworden met een zwart lijntje eromheen en ik had niks in de kleur zwart.
Hoe doen jullie dat? met een stift ofzo?
Ik vond de lettertjes heel priegelig, die mogen ook nog mooier, vond dat een hoop gepriegel, waren kleiner dat ik gedacht had.

En ik hoop dat hij morgen in de smaak  valt (vooral bij zoon) en of hij lekker is!

Leuk geworden!

Die zwarte lijntjes kun je maken met een sugar gun of kleipistool. Heb je die niet, dan kun je ook heel dunne rolletjes maken, net als met klei vroeger ;) Het gaat het makkelijkst met een smoother, maar met een beetje (boel) geduld gaat het ook met de hand :D

Ik verplaats je taart strakjes even, stapeltaarten horen natuurlijk in de stapeltaartenparade :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Leuke taart, vooral die grote sterren. Ik heb dit weekend voor het eerst dunne lijntjes gemaakt dmv een injectiespuitje. Marsepein iets warm gemaakt in de magnetron en dat werkte perfect!

Groetjes, Conny