1

Onderwerp: Bakoventje

Hoihoi,

Ik ben net verhuisd en heb nog geen oven, tis niet zo groot dus een echte grote oven wil ik ook niet, maar een klein bakoventje waar je wel taarten in kan bakken lijkt me ideaal (en mijn moeder waarschijnlijk ook, die begint zo langzamerhand een beetje moe te worden dat ik soms een dagje de keuken in beslag kom nemen :p)
Maar heeft iemand ervaring met wat voor een ik het best kan nemen?

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

2

Re: Bakoventje

Heb geen idee, volgens mij zijn die bakoventjes altijd zo klein van binnen, bedoel dus niet zo hoog. Vraag mij dus af of je dan wel een mooi hoog kapsel kan bakken. Ik lees even mee!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

gewoon een combimagnetron, die heb ik ook

4

ja maar een magnetron heb ik al, en volgens mij heb je een bakoventje al voor 60-70 euro en een combi geval ligt al gauw rond de 200 toch?? (en gezien de financiele situatie heb ik dan liever iets goedkopers)

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

5

Zit in dezelfde situatie dus ik lees even mee!

Groetjes Suus

6

Een combi-magnetron heb je ook al voor minder dan 100 euro.

Houd gewoon de komende weken alle folders in de gaten, want in de maand januari wordt veel afgeprijsd.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

7

Ik heb een klein tefal oventje, kan een redelijke vorm in maar tempratuur jaagt hij er vlug omhoog.... betekend dus soms opeens verbrand kapsel....

Ik ga op zoek naar een betere combi denk ik

8

combimagnetrons zijn tegenwoordig niet meer zo duur. ja wel duurder dan 60-70 maar idd je hebt er al van 90-100