1

Onderwerp: dankbare cuppies

ik mocht voor een ( nieuwe) vriendin van mij geboortecuppies maken. Een stuk of 15 want dan had ze de eerste dagen wat. Doe maar onzijdig want we weten niet wat het wordt. Haar wat voorbeeldjes gestuurd en deze is het uiteindelijk geworden

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7FGVH8MX.jpg

Ik had nog wat cuppies in de vriezer liggen en die kwamen uiteindelijk heel erg goed van pas. Vanwege de sneeuw konden wij thuis onze paarden niet trainen. We kunnen dan gelukkig altijd in een manege een paar km. verderop terecht. De eigenaar hoefde er niks voor te hebben....... Had ie gedacht! Ze zijn in hele goede handen gekomen en met zeer veel smaak opgegeten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJOMVTSJ.jpg

2

Re: dankbare cuppies

Beide erg leuk :)

Erg leuk gemaakt!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

handig diepvriesvoorraad :D

5

zien er heel leuk uit zeg. je vriendin zal er zeker blij mee zijn geweest.wat is het geworden?
en die manege is wat  vroeger de merkenhorst heette?
heb daar vroeger ook gereden hihi en kom daar nog altijd 1x per jaar met de wedstrijden van de hofruiters! woon zelf in dodewaard namelijk!
groetjes monique

6

moon1976 schreef:

zien er heel leuk uit zeg. je vriendin zal er zeker blij mee zijn geweest.wat is het geworden?
en die manege is wat  vroeger de merkenhorst heette?
heb daar vroeger ook gereden hihi en kom daar nog altijd 1x per jaar met de wedstrijden van de hofruiters! woon zelf in dodewaard namelijk!
groetjes monique

Het is een zoontje geworden..de geboortetaart die kado gedaan heb staat in de taartenparade.

Deze manege heet niet de merckenhorst, al ken ik de eigenaar ervan erg goed..nee het is een kleine trainigsstal in Elst, waar mijn vriend in keer per week les heeft en daar ook de paarden beslaat. De wedstrijd die 1 x per jaar georganiseerd wordt op de merckenhorst is trouwens van de Strangruiters en niet van de hofruiters..die komen en en rijden in heteren op de fruithof.
Haha en wat is het wereldje toch klein.