Onderwerp: Marsepein kleuren
Ik kon het zo snel niet vinden, maar mijn vraag was; kan je marsepein ook kleuren met vloeibare kleurstof ipv een kleurgel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Marsepein kleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kon het zo snel niet vinden, maar mijn vraag was; kan je marsepein ook kleuren met vloeibare kleurstof ipv een kleurgel?
Hoi,
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het gaat lang niet zo makkelijk als met gel. Je hebt er ook meer van nodig, vind ik.
het kan wel, maar het kleurt geen diepe kleuren. daarbij wordt het heel erg plakkerig, omdat de suiker in de marsepein en fondant iets smelt, niet aan te raden dus
het kan wel, maar het kleurt geen diepe kleuren. daarbij wordt het heel erg plakkerig, omdat de suiker in de marsepein en fondant iets smelt, niet aan te raden dus
Ja dat vind ik ook, jij hebt het beter omschreven.
Ik kleur regelmatig met vloeibare kleurstof van de toko. Ik vind dat het best heel goed gaat, valt echt wel mee met het plakken.
Ik doe dan wat crisco op mijn handen en dan gaat het prima.
ga ik dacht al dat dat niet zo'n goed idee zou zijn, want ik had het eerst ook door m'n koekjes gedaan en die waren moeilijk te bewerken geworden, en een hele softe kleur. heeft iemand een idee waar je nu nog gels kunt kopen, heel veel webshops zijn gesloten
waar woon je? Misschien heeft iemand in de buurt nog wat, of kunnen we je wegwijs maken naar een winkel
in Utrecht heb net een winkeltje gevonden waar ik morgen heen ga, 'de tafel van 18'.
Kleurstof van de toko vind ik persoonlijk echt helemaal niks! Veel te plakkerig en het heeft ook een rare smaak, vind ik.
o leuk weer een plaatgenootje!
ben er gister heen geweest, en ze hadden wel kleurgel, heb die ook gebruikt, en het is best een mooie taart geworden voor mijn doen dan, het is m'n eerste taart, uik post nog wel een keer een foto.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Marsepein kleuren