1

Onderwerp: taarten'plateau'

Goeiemorgen allemaal!

Allereerst een heel erg gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst! Dat jullie (en ik misschien ook) nog maar heel erg veel mooie taarten mogen maken dit jaar!

Ik heb misschien een hele stomme vraag... Ik wil graag binnenkort een taartje maken, maar ik weet niet waar ik hem op moet zetten. Ik heb wel eens een taart besteld bij een lieve mevrouw die ook van die mooie taarten maakt, en dan stond hij altijd op een mooi 'bordje'. Het was stevig en ze had er van dat doorzichtige cadeaufolie omheen gedaan. Het leek wel een plat cadeautje!
Weten jullie wat dit zou kunnen zijn, en waar koop je dit? Of nog beter, hoe maak je dit zelf?

Bedankt weer!

2

Re: taarten'plateau'

Ik (en velen met mij ;)) gebruik daarvoor mdf-plaatjes. Dat koop je als een halve plaat bij Praxis ofzo en die laat je bij de zagerij verzagen in het formaat dat je wilt. Dan heb je dus 9 of 12 of 16 stuks ofzo. En dan idd cadeaupapier en bloemenfolie eromheen et voil

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Ik gebruik een stuk stevig karton. Bv van een grote doos. Daar snij ik het formaat uit wat ik wil. Daarna inpakken met een mooi papiertje en cadeaufolie eromheen.
En dan heb ik ook een mooi onderbord.

Groetjes Elise

4

Je kunt ook nog van de zilveren onderborden kopen in de shop in allemaal verschillende grote, vormen en dikte. Deze kun je inpakken met cadeaupapier...
Mogelijkheden genoeg!