1

Onderwerp: bloed zweet en een glimlach phoe phoe

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B67NJ7RN.jpg
phoe phoe,voelde me vanavond echt een leek ,wilde het oud&nieuw taartje uit de  Mjam  maken.nou dat lukte dus echt voor geen meter,ik had zo;n lettertapit?? gekocht,kon er niks mee ,zwart fondant ,scheurde onder me handen er ging van alles mis en uiteindelijk dit ervan gemaakt, toch een klein glimlachje want ik dacht het wordt een drama ,en ik had de familie beloofd om een taartje mee te nemen voor het oudejaar ,wens jullie allemaal en heel gezond en een gelukkig 2010  en  commentaar zowel negatief als positief is zeer welkom.

oud & nieuw groetjes Carla

2

Re: bloed zweet en een glimlach phoe phoe

Ik vindt het heel mooi gemaakt :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

mooie kleuren en mooie rand...........leuk gevonden zo!
laat het nieuwe jaar maar komen hoor

groet Franka

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

4

ik vind hem wel leuk hoor! en jouw goud sprankelt ook echt!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Hij is leuk hoor! Mooie wijzers ook!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

6

Nou nou, niet zo negatief hoor. Ziet er toch leuk uit?
De smaak is veel belangrijker, laat je nog even weten wat er in zat???

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

nou, ik vind toch dat je er een leuke taart van gemaakt hebt. Welke glitters heb je gebruikt?? En wat  voor een leuk randje heb je onder je taart liggen?

als je even gaat zoeken op tappits dan krijg je heel veel tips hoe je ze het beste kan gebruiken. Ik gebruik ze eigenlijk alleen maar met mexican paste of flower paste en dan gaat het zonder problemen. (wel goed dun uitrollen)

8

Wat een leukerd!!

Wat Nathalie ook al zegt, gaat het met tappits het beste als je Mexican paste of gumpaste o.i.d. gebruikt (dan vallen ze er vaak vanzelf uit). Fondant (eventueel met tylose) lukt ook wel, zo dun mogelijk uitrollen even laten drogen, je lapje omkeren, weer eventjes laten drogen en dan uitsteken.

9

nou met deze tips ga zeker aan de slag,het fondant was waarschijnlijk te dik ,en heb jewel bronze sand met jenever (haha alkohol)en met kwasje erop gedept  en me taartje was gevuld met aardbeiencreme en aardbeienvlaaivulling lekker neutraal met zoveel mensen en ben blij met de reakties (trots trots haha).
  groetjes Carla

10 Laatst bewerkt door RedRose18 (31-12-2009 13:58)

@nathalie over: En wat  voor een leuk randje heb je onder je taart liggen?

denk dat dat die van ikea zijn
heb ik met kerst net gekregen
zie foto in dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=78065

vind de taart trouwens heel leuk geworden
ondanks dat er dingetjes waren die niet goed gingen tijdens het maken, vind ik dat je er trots op mag wezen!!

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

11

Een heel leuk taartje met een hoog glittergehalte,heel erg feestelijk en mooi gedaan,fijne jaarwisseling!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12 Laatst bewerkt door carol (01-01-2010 15:06)

ben nog ff , wat onder de taart ligt ,dat is een setje van 4 van Ikea ,koste een paar euro
    groetjes carla

Ziet er toppie uit!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

14

Je taart is hartstikke leuk geworden!

15

kan het niet laten om ff te zeggen dat ik me zooooo trots voel,dat me taartje op de site staat van deleukstetaarten.nl staan.
       Carla

16

Erg leuk gedaan, mooie kleuren!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

17

Hoi Carla,

mijn moeder vertelde dat je in de winkel geweest was en dat je deze taart ging maken. Ik was erg benieuwd naar het eindresultaat.
Hij is MOOI geworden!! Goed zeg. En dan staat hij ook nog eens op de begin pagina van www.deleukstetaarten.nl. Super!!
Tot gauw weer!

Groetjes Vivian