1

Onderwerp: Engeltjes.......

Hier mijn stapeltaartje (een taartje van 15 cm en een taartje van 10 cm.) voor de 1e kerstdag die we vierden bij mijn vader (voor de 1e keer kerst zonder mijn moeder vandaar de engeltjes).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UN8VWYRS.jpg

Het onderste taartje is gevuld met citroenkwarktaart en zwitserse room met lemoncurd en het kleinste taartje is gevuld met nutellacreme en viervruchtenjam.

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

2

Re: Engeltjes.......

Erg mooi, de taart en het "gebaar" van de engeltjes om zo je moeder er ook een beetje bij te hebben...

3

Mooi stapeltje hoor! Mooie gedachte ook, zo met die engeltjes.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Prachtig. In 2 opzichten!!!!!

5

Prachtig taartje, maar het zal best een dubbel gevoel gegeven hebben toen je hem maakte...

6

Elsa schreef:

Prachtig taartje, maar het zal best een dubbel gevoel gegeven hebben toen je hem maakte...

Klopt, tijdens het maken bekroop het me wel regelmatig zeker omdat we de 24e nog een uitvaart hadden van een oom van me. Soms heb je van die tijden dat het niet echt mee zit..........

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

7

Nou dat heb je mooi gemaakt hoor het ziet er schitterend uit!!

Groetjes Willy

Wat een lief taartje! echt geweldig hoe je je moeder toch betrekt bij de kerstdagen!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

9

Mooie en lieve taart,ook heel leuk en lief met de engeltjes en de gedachte bij je moeder.
Sterkte!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Een prachtige taart met een mooie gedachte!

11

Leuk taartje :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Niet alleen een mooi gebaar, maar ook een mooi taartje!

Mijn website: Presentaart