51

Re: 'n boompje planten

Wat een gave taarten zeg!

52

net als al die anderen, wat een orginele boom heb je gemaakt. Creatief bedacht!!

53

ik zag hem op jouw hyves al :Y dit is werkelijk zo goed verzonnen! echt een toppertje onder de toppers:Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

54

Jolanda, wat ben ik blij dat Natalie je heeft overgehaald, want jouw boom is echt geweldig!!!

55

Gaaaaaaaaaaaf!! :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

prachtig!!! Heb je die boom zelf verzonnen!!! Groetjes Tries

57

Mooi, mooi, mooi!!! Wat super goed bedacht die boom :thumb:, die gaan we volgend jaar vast vaak terugzien :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Hartstikke mooie taarten Jolanda!

59

wat een ORIGINELE  boompjes.... Super Jolanda...

Corinne
Sugar & Flour

60

:o Kom net terug van een (nat) dagje Winterefteling en val van mijn stoel van de hoeveelheid reacties!!! Dit had ik echt niet verwacht.
Het idee heb ik niet eens van mezelf maar van Orchard. Zij hadden een boompje op hun stand staan in Birmingham en vond het idee zo leuk  :D, net al jullie merk ik.
Ik heb inderdaad tussen iedere "bloem"laag een stukje groen gumpaste gedaan, zodat er afstand tussen de "takken"ontstaat. Ik had 'm eerst zo gestapeld, maar omdat hij toch een beetje scheef ging zakken, heb ik de lagen op een (stuk van een) maiskolfprikker geprikt. Zo kon ik de boom ook makkelijk op de taart planten.

Bedankt voor jullie enthousiasme en leuk om volgend jaar de boompjes terug te zien!

Groet, Jolanda

61

gaaf gedaan zeg die boom!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

62

Ik had ook al een berichtje op je hyves achtergelaten, maar zulke taartjes verdienen ook een reactie hier ;). Nogmaals onwijs gaaf gedaan! De 2e uitvoering vind ik overigens nog mooier dan de 1e!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

63

fenomenaal boompje heb je daar gepoot!!!!

"Begin de dag met een dansje..."

64

oohhh wauw wat een super gaaf idee, echt helemaal top, ik sla hem op voor 2010
en binnenkort ga ik toch maar eens wat oefenen met die lace cutters, tijd genoeg zal ik maar zeggen. ;)

65

Hij is echt gaaf! De taarten vind ik prachtig en die boompjes echt geweldig!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

Ze zijn heel leuk geworden Jolanda, jij heb ze teminste nog gemaakt.
En dat met een telefoon tussen je oor en schouder geklemt :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

67

Wauw wauw wauw, wat een mooie taart, super!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

68

Ik had ze al voorbij zien schuiven in 'mijnalbum' Ik had ooit je album toegevoegd omdat je zulke prachtige dingen maakt en deze liegen er niet om.

Echt super :Y

69

Geweldige leuke mooie kersttaarten zeg!!!
Echt top en weer eens heel anders,mooi gedaan met de lace flowers,die ook heb,dus wie weet waag ik mij er eens aan om zoiets te maken,maar die van jou zien er echt top uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

70

Prachtige taart! Echt een geweldige kerstboom!!

Groetjes Megny...^_^

71

Ik had hem al gezien maar nu pas tijd om ff een berichtje achter te laten ik vind hem echt SUPER vooral de 2de vind ik erg leuk met die kransen TOP.

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

72

Die boom... wauw! Wat een veelzijdige uitsteker is 't toch! En wat een geweldig idee om er zo'n boom mee te maken!!!

Groetjes Sas

73

Heeeel erg leuk!

74

Wauw!!!!

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

75

heee daar is tie!! die computer hier werkt niet meer zoals het hoort dus beetje late reactie maar had hem al op hyves gezien...erg leuk gedaan hoor ....super!!!!
Wat het oog ziet maken jouw handjes!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!