Onderwerp: ik zoek een winkel in amersfoort waar ik benonodigdheden kan kopen
wie weet dit?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ik zoek een winkel in amersfoort waar ik benonodigdheden kan kopen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie weet dit?
oldenhof in de langstraat
Ik zelf woon in de buurt van amersfoort en ben sinds n paar maandjes begonnen met deze leuke hobby. Ik heb m'n spulletjes overal n beetje vandaan. Bijvoorbeeld, hema, blokker voor uitstekers,vormpjes enz. In de webshop bestel ik af en toe wat.
Succes ermee en veel bakplezier!!
idd oldenhof! of lekker bestellen in de shop!
welk deel van Amersfoort woon je? wie weet kunnen we een keer een uitwissel doen?
Oldenhof in de Langestraat heeft inderdaad een leuke collectie met vormen, uitstekers, rollers etc.
Maar voor ingredi
bedankt voor de reakties:)
ik ging op visite in amersfoort....
en ik bedenk me altijd te laat dat ik spullen nodig heb
ik heb nu het een en ander besteld....
Hebben ze geen soeziemixen in Amersfoort dan? Hier in Hilversum in elk geval wel, dus als ik niets meer heb kan ik altijd nog biscuitmix en mix voor banketbakkersroom halen bij Oldenhof...(Ze hebben er ook wat fondant maar dat is Wilton en ik heb het nooit durven proberen vanwege de buitengewoon negatieve smaakrecencies Bovendien is het onbetaalbaar...Dus maak ik dan toch maar liever zelf MMF als ik geen marsepein of fondant meer in huis heb).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ik zoek een winkel in amersfoort waar ik benonodigdheden kan kopen