Onderwerp: Waar moet ik beginnen?
Hallo allemaal,
Het lijkt mij erg leuk om zelf taarten te gaan bakken maar heb geen idee waar te beginnen en wat ik allemaal echt nodig heb.
Kan iemand mij op weg helpen?
Groetjes Maayke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar moet ik beginnen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Het lijkt mij erg leuk om zelf taarten te gaan bakken maar heb geen idee waar te beginnen en wat ik allemaal echt nodig heb.
Kan iemand mij op weg helpen?
Groetjes Maayke
Stap 1: lees de FAQ hier in de linkerbalk
Stap 2: Gebruik de zoekfunctie, bovenin de oranje balk. Zoek bijvoorbeeld op beginner AND spullen
Stap 3: Kijk eens rond in de rubriek How to's, sjablonen en patronen
Ik ben begonnen met de aanschaf van een bakblik, fondant en een taartzaag. Uitstekers heb je misschien wel ergens liggen, of wees creatief. Ik maak het biscuit zelf, zonder de mix van de shop dus die had ik niet nodig. Mij lijkt dat je hier wel mee kunt beginnen.
Verder heb ik eerst heel veel gelezen en opgeschreven/ opgeslagen. Ik zou zeggen.... begin gewoon en probeer het een en ander uit.
Succes!
Zo heb ik het ook gedaan. Idd heeeel veeeel lezen en zoeken op internet. Recepten uitprinten die bij jou passen. Want er staat zoveel op internet dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik ben 'saai' begonnen met slagroomvulling met vruchtjes en afsmeren met botercreme (dit laatste doe ik nog steeds ) Nu begin ik steeds meer met verschillende smaakjes en vullingen. Dus inderdaad...begin gewoon en het loopt vanzelf. Succes!
Ik ben begonnen met kleurloze marsepein en een paar kleurtjes voedingskleurstof,en een smoother, ik ben begonnen met de springvormen die ik thuis al had, hiermee heb ik mijn eerste taartjes gebakken, na een paar taarten heb ik een bakblik gekocht,en dit heb ik nu al enkele keren uitgebreid, verder heb ik ondertussen een aantal uitstekers gekocht, vooral de cirkels heb ik al erg vaak gebruikt, en natuurlijk het sugarcraftgun, dat vind ik ook echt wel een musthave.
hoi hoi
bedankt voor alle tips! ik kon helaas niet eerder reageren we hadden wat internet problemen hier!
Heb inmiddels 2 taarten gemaakt samen met mijn dochtertje (erg roze )
Liefs Maayke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar moet ik beginnen?