Onderwerp: jarig op 6 december mmmmmm. . . . .
Mijn dochtertje werd 5 op 6 december dus wat maakt mama, juist een my little pony taart, de paardjes bovenop zijn de echte want zulke boetseerseltjes zitten nog niet in de vingers.
groetjes,
wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » jarig op 6 december mmmmmm. . . . .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn dochtertje werd 5 op 6 december dus wat maakt mama, juist een my little pony taart, de paardjes bovenop zijn de echte want zulke boetseerseltjes zitten nog niet in de vingers.
groetjes,
wendy
Wat een schattige taart, zal je dochter vast blij mee zijn geweest!
Schattig. Daar zal ze vast heel blij mee zijn geweest.
Groetjes,
Annette
Wat een schattige taart, en weer even wat anders dan de sinterklaas taartjes van dat weekend!
Wat een schattig taartje. Mooi om de basis wit te doen.
hihi wat schattig die kleine cc's erop!
Leuke taart is het geworden,mijn dochtertje was op 7 dec jarig,maar het feest was er niet minder om,gewoon een weekje verzet.
Helemaal leuk! En ook al heb je de pony's niet geboetseerd, je hebt ze wel gepuzzeld en die zien er goed uit!
Mooie taart, lekker fleurig.
Als ik je een advies mag geven, zou ik de volgende keer iets achter en/of onder je taart zetten. Dan komt die mooie taart veel meer tot zijn recht.
Schattig!!
Wat een leuke taart!!
Lief met die pony's op de zijkant!
Ik vind het ook jammer dat door de achtergrond je mooie taart niet helemaal tot zijn recht komt!
Hij is wel erg mooi gemaakt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » jarig op 6 december mmmmmm. . . . .