Onderwerp: chocobom, snelle piraat voor kinderfeestje, choc hart met traan
mijn dochter wilde voor haar 14de eens een taart zonder marsepein!! de chocbom wat een stokjes gaan daar tegenaan zeg! ziet er geweldig uit... maar om op te eten....mwah choc kapsel met 2 lagen hemelse modder en afgesmeerd met choc botercreme. tja ze wilde toch een chocobom....
voor het chocoladefeestje ter ere van de 19de verjaardag van de dochter van mijn overleden vriendin. Ze belde me op om me uit te nodigen, haar eerste feestje sinds... en vertelde dat het een chocolade feestje werd incl fontein en alles. Meid dan krijg je van mij een harten taart helemaal van chocolade, dikke tranen aan de andere kant, mamma bakte immers altijd de taarten en ze had zich al afgevraagd hoe dat nou moest.... nou ja zo dus... met een vlinder voor haar mams en mijn allerbeste vriendin.
nog even snelle taart voor het feestje van de jongste, met schaamrood moet ik toegeven dat ook ik voor mijn eigen kids ff snel een taartje maak. dat moet volgend jaar anders!
en dan nog een taartje voor de nagelstudio, omdat ze het deze weken zo lekker druk hebben.
www.vanhavertotbord.nl