1

Onderwerp: Hoi, ik ben ook nieuw hier

Hallo allemaal,

Sinds vandaag me maar eens aangemeld hier op het forum. Ik zit hier al regelmatig mee te lezen en ik wil al heel lang zelf taarten maken, maar het komt er steeds niet van. Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Wendy, ben 30 jaar en getrouwd met Dennis. Samen hebben wij 2 zoontjes, Remco van 7 en Wesley van bijna 3. Wij wonen in Hellevoetsluis en ik werk parttime als ambtenaar bij onze gemeente.

Ik hoop dat ik snel de tijd heb om het toch te gaan leren, want het ziet er zo ontzettend gaaf uit al die taarten, dat wil ik ook!!!!!!

Hebben jullie nog vragen, stel ze gerust!

Liefs Wendy

2

Re: Hoi, ik ben ook nieuw hier

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Re: Hoi, ik ben ook nieuw hier

Hoi Wendy, ikhad deze mogelijkheid niet eens gezien. Ik ga me dus nu ook netjes voorstellen op jouw item want dat scheelt weer een nieuw onderwerp. Ik ben Maureen en ik ben 56 en heb 3 kleinkinderen dus reden genoeg om taarten te gaan leren bakken en decoreren. Ik vond de workshop die ik gedaan heb geweldig en ik wil het vaker gaan doen. Heb nu nog maar 1 eigen probeersel gemaakt, een bolle taart en die was prima. Het lukte nu even niet met de mix die niet stijf werd maar ik ga me er nogmaals ik vastbijten en het moet goed gaan. Heerlijk forum en ik lees hier alles wat los en vast zit. Ik vind het zo interessant allemaal. Groetjes
van Maureen