1

Onderwerp: Dan toch maar... een mobieltje.

Mijn vriendin wilde voor haar zus een taart in de vorm van een mobieltje, omdat ze altijd in de weer is met sms-en. Maar ik zag daar helemaal niks in, het leek me zo moeilijk om het echt te laten lijken. Ik heb haar nog proberen te bewerken met allerlei leuke plaatjes, maar nee, het moest een mobiel worden.
En ik had gelijk, ik heb hier dus niks mee. Het lijkt gewoon te veel op een taart :( met teveel hobbels en lang niet strak genoeg. Zij was er wel blij mee, gelukkig!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8PSF7YSF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RUILWEWF.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Re: Dan toch maar... een mobieltje.

Ik vind het een erg leuke taart geworden! het is  toch duidelijk een mobieltje en de boodschap van je vriendin is waarschijnlijk luid en duidelijk overgekomen ;-)

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Ik vind het ook echt helemaal geweldig. Zou het onwijs leuk vinden als ik deze had gekregen. En dat terwijl dat voor mij ook een steek onder water zou zijn geweest, omdat ik mij ook suf sms!

4

Ook ik vind hem erg leuk en super gelukt! Het is overduidelijk een mobiel met al die details.

Groetjes Elise

5

Hij is toch goed gelukt? Leuk mobiel(tje)!!

Groetjes Willy

6

Ik vind hem prachtig! Al die details... goed gedaan!

7

Ik vind hem heel erg leuk hoor. Heel goed gelukt.

Groetjes, Elly

8

Ik vind hem echt super leuk :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

9

Ik vind hem ook heel goed gelukt!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

10

Ik vind hem ook geslaagd! Hoe groot is hij? Hij oogt erg groot, maar dat kan ook komen doordat ik in mijn hoofd heb dat een mobieltje kleiner is ;)

11

Niets om ontevreden over te zijn! Hartstikke mooi gemaakt! Toppie!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

12

Heel leuk mobieltje :)

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

13

Ik vind hem juist heel erg leuk geworden! Gave details....Dit is een geweldig cadeau voor sms- en belverslaafden :P

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Niet zijn kritisch zijn op jezelf hoor! Ondanks de niet-zo-leuke opdracht, is het toch een wel-heel-leuke taart geworden. :thumb:

15

Ik herken jouw gevoel  :Y. Je beleeft hier (nu) minder plezier aan. De taart is wel leuk (helemaal naar wens van de bestelster) maar jouw lat ligt (inmiddels) hoger en je wil het perfect.  (Ik had het ook met mijn laatste "gewone" taartjes: helemaal naar de wens van de ontvangers, maar ik werd er niet blij van.)
Je hebt weer mensen blij gemaakt en zorgt voor inspiratie hier!

Groet, Jolanda

16

Ik vindt hem super mooi :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

17

'k vind um anders wel helemaal leuk hoor en je hebt um idd lekker gepimpt :D een ladiefone met bling bling en textmessage. Helemaal wauwie voor de ontvangster. Vind ut een origineel idee en ga ik zeker onthouden!

18

Jol321 schreef:

Ik herken jouw gevoel  :Y. Je beleeft hier (nu) minder plezier aan. De taart is wel leuk (helemaal naar wens van de bestelster) maar jouw lat ligt (inmiddels) hoger en je wil het perfect.  (Ik had het ook met mijn laatste "gewone" taartjes: helemaal naar de wens van de ontvangers, maar ik werd er niet blij van.)
Je hebt weer mensen blij gemaakt en zorgt voor inspiratie hier!

Dankjewel, ben blij dat  je het begrijpt! Nu lijkt het net of ik niet tevreden ben en iedereen dan moet zeggen dat ie wel leuk is :S Maar jouw redenering klopt, het is de lat die te hoog ligt...

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Leuk mobieltje!!!
Leuke taart,mooi gemaakt.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

20

ondanks dat je zelf niet tevreden bent, heb je toch maar mooi een klant tevreden gesteld! De volgende keer weet je waar je op moet letten en zal je het misschien beter afgaan. Ik vind hem in ieder geval mooi geworden!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois