1

Onderwerp: Deze keer geen kerstcupcakes

Voor een week terug heb ik mijn eerste workshop gehad en kon niet wachten om zelf wat te maken.
Aangezien ik vakantie heb, en mijn zoon naar de opvang was, had ik mooi de tijd om iets te maken, dus zoontje naar de opvang en bakken maar. Ben om half 11 begonnen met bakken en 's avonds om kwart over 10 was het klaar (tussendoor nog wel even gestopt om te eten en met mijn zoon te spelen).

Heb de helft gevuld met banketbakkersroom en in de andere helft van het beslag had ik xxl hagelslag gedaan.

http://94.100.120.210/823050001-823100000/823063601-823063700/823063605_5_7Ozd.jpeg

2

Re: Deze keer geen kerstcupcakes

Die zijn echt enorm leuk zo met die gekleurde swirls erop.
Heb je die swirl met een beetje water/lijm ingesmeerd en toen in het musketzaad gehouden?

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

3 Laatst bewerkt door Nathalie28 (24-12-2009 09:47)

Ik heb met een impressiemat de vormen in het marsepein gemaakt. Toen met abrikozenjam (gebruik ik als lijm, 5 eetlepels jam en 1 eetlepel water verwarmen en dan door een zeef) de lijnen met een cocktailprikker "ingesmeerd" en toen met een cocktailprikker de korreltjes er 1 voor 1 ingelegd.

Dit zijn trouwens van die discodips (die je ook op ijs hebt) zat in mijn kerstpakket :D

4

Nathalie28 schreef:

Ik heb met een impressiemat de vormen in het marsepein gemaakt. Toen met abrikozenjam (gebruik ik als lijm, 5 eetlepels jam en 1 eetlepel water verwarmen en dan door een zeef) de lijnen met een cocktailprikker "ingesmeerd" en toen met een cocktailprikker de korreltjes er 1 voor 1 ingelegd.

Dit zijn trouwens van die discodips (die je ook op ijs hebt) zat in mijn kerstpakket :D

wat een werk !
maar resultaat is erg mooi!

5

Leuk resultaat, al denk ik dat het qua tijd nog wel iets minder intensief zou kunnen, al is dat een kwestie van uitproberen!

6

Ze zien er erg gezellig uit !

7

WAUW!!! Wat een gaaf idee!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

8

Leuk!! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

9

Fantastisch, maar na je uitleg snap ik wel waarom je er een hele dag mee bezig bent geweest. Wat een hoop werk.

wat een hoop werk, en heel veel engelle geduld maar het resultaat mag er wezen.

11

Kijk hier hou ik nu van.. dit is toch helemaal geweldig!!!!
Ik vind het een geniaal idee wat ik zeker ook een keer ga maken.
Helemaal top!!

12

:thumb:

Ontzettend leuk gedaan!! Wat een engelengeduld :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

ze zijn echt leuk!!! alleen wat een werk zal je hieraan hebben gehad

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

14

Dank je wel allemaal!!! Toch leuk om al die positieve reacties van de ervaren mensen te krijgen.
Ik ga zo mijn volgende lading cakejes maken en dan even bedenken wat ik erop ga doen :D

15

Wat zijn ze gaaf! Wel veel werk!

16

Als ik ooit dit soort geduld krijg ga ik ze zeker maken! Ik vind ze schitterend!

Groetjes Sas

17

Erg leuk!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

18

Super leuk!!

19

Wat een g