1

Onderwerp: Mijn eigen taartenwebsite

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren ook een website opgezet om mijn favoriete taarten aan andere mensen te laten zien. Ik hoor graag van jullie wat je van de website vindt. Als je tips hebt of een geweldig recept, laat het me gerust weten en misschien kan ik mijn website aanvullen.

gielthijssen.nl

Groeten,
Giel.

2

Re: Mijn eigen taartenwebsite

Op de

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door femmie (24-12-2009 15:58)

Marianne schreef:

Op de

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Goedemorgen taartliefhebbers,

Uiteraard wil ik graag een beetje reclame maken. Ik wil immers wel taartliefhebbers op mijn website hebben. En die groep mensen kan ik hier aanspreken.

Maar ik wil ook graag een interactieve website hebben met zoveel mogelijk feedback van liefhebbers. Ik heb daarom ook een taart toegevoegd met marsepein. Ik zal hier in de gaten houden wat er nog meer verlangd wordt.

Groeten,
Giel.

5

gielthijssen schreef:

Uiteraard wil ik graag een beetje reclame maken. Ik wil immers wel taartliefhebbers op mijn website hebben. En die groep mensen kan ik hier aanspreken.

Dan  ben ik bang dat je de regels niet zo goed hebt gelezen bij het registreren (daar moet je trouwens wel een vinkje voor zetten....):

Registratie met als doel reclame te maken voor je site of je bedrijf is niet gewenst,

Als je je site wil promoten, is het de bedoeling dat je participeert op het forum. Voor en door forummers, zeg maar. Als je reclame wilt maken, zijn daar andere wegen voor.

Beste Marianne,

Volgens mij heb ik geen regels overtreden. Ik maak namelijk geen reclame voor een webwinkel, ik maak reclame voor een website met een verzameling taartrecepten.

Verder zou ik wel graag van u willen weten wat het verschil tussen promoten en reclame maken is, dan leer ik weer iets nieuws. En nog iets, ik blijf op dit forum participeren hoor, maak u daar maar geen zorgen om. Ik wil immers een zo interactief mogelijke website.

Groet,
Giel.

7

Beste Giel, het stukje dat ik heb gequote zegt alles al :) Daar staat namelijk 'site', geen 'webwinkel', en dat is toch echt wat je hebt gedaan. Het maakt niet uit of dat dan wel of niet commercieel is, dit forum gebruiken om je website te promoten is in beginsel alleen bedoeld voor actieve leden. Dat jouw topic niet onoverkomelijk is blijkt uit het feit dat je topic er nog is en niet is verwijderd... (hoewel ik daarom wel je linkje heb 'ont-linkt')

Ik ben benieuwd naar jouw reacties op het forum (www.deleukstetaarten.nl/forum dus).  D

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Mijn eigen taartenwebsite