1

Onderwerp: Kerst cc's voor de kerstluch op het werk

Ik was zelf heel erg trots op mijn rendier hondje

http://i45.tinypic.com/2cpb9zc.jpg

2

Re: Kerst cc's voor de kerstluch op het werk

Leuk zeg! daar zullen je collega's van smullen!!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

3

Eefje81 schreef:

En terecht! Die is super cute!!!

wat zijn ze leuk

Groetjes Miranda

wat een leukerds mooi geboetseerd!!!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

6

Wat zijn ze leuk :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

Eefje81 schreef:

http://i45.tinypic.com/2cpb9zc.jpg

Echt heel mooi gemaakt..

hoe heb je die pinguin gemaakt? is er ergens een how to daarvan?

alvast bedankt voor het lezen..

groetjes,

8

Oooh geweldig!! En inderdaad het rendierhondje is superrrrr!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

9

Hoi Umran,

Daar is geen how to van... althans ik heb hem niet.
Als eerste heb ik een kegelvormig zwart lijfje gemaakt. Vervolgens maak je een heel dun wit ovaaltje voor de buik. Op basis van zijn lijfje heb ik de grote van het snowboard bepaald. Dat heb ik uitgesneden en aan de zijkanten gestut.

Voor het hoofdje heb ik een kleiner bolletje zwart gedraaid en daarna de snavel geboetseerd. Dit door je door met orangje een kleine kegel te maken met een goede spitse punt, deze ingesneden (niet helemaal natuurlijk) en dan achter recht afgesneden. De snavel bevestigd aan het hoofd en twee holtes gemaakt voor de oogjes. Daarna een zonnebril/skibril gemaakt, was in twee keer gelukt - gewoon even passen en meten. 

Voor de voeten rol je twee balletjes tot kegels en deze duw je van voren wat plat. Daarna twee inkepingen en wat terugduwen met je tooltje. Deze lijm je op de juiste plek op het board en maak je twee bindingen van een duw strookje fondant.

Lijm het lichaam op de voetjes. Als laatste nog de vleugels van de pinguin. Hiervoor twee rolletjes maken die boven en onder spits toe lopen. Het midden gedeelte duw je dan wat plat en vorm je het zoals je zelf mooi vind. Ik heb het boven heel dun zodat de overgang naar het lichaam bijna niet zichtbaar is. Vervolgens ook nog de vleugels ondersteund met wat keukenpapier.

Klaar!