1

Onderwerp: Witte dieren

Voor bij een witte jubileums-bruidstaart heb ik cupcakes mogen maken. Ik had de vrije hand, als het maar dieren werden, liefst poesjes en hondjes. Omdat de bruidstaart van witte marsefond was heb ik de dieren ook maar in het wit uitgevoerd. Het zijn hondjes, poesjes en konijntjes geworden, al kon ik niet niet tevreden worden over het konijn-ontwerp. Maar ja, ze moesten af dus ik heb me hier maar bij neergelegd:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LFFEJXB7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WOFWJ7JO.jpg

Het waren er 30 in totaal. De kinderen waren er iig wel heel tevreden mee, dat scheelt ;)

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Jos

2

Re: Witte dieren

how cute...ze zijn heel leuk..het hondje snoetje is mijn favoriet!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Wat een schatjes! Ook bij mij is het hondje favoriet.

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

4

Nou, die poesjes zijn anders ook heel leuk hoor!

En die konijntjes, tja, misschien hadden wat snorhaartjes het beter gemaakt? Komt denk ik ook omdat ze helemaal wit zijn, zie je de tandjes niet zo goed....

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

5

Leuk! Vooral dat hondje..
Heb je z'n snuit met een uitsteker gedaan?
Xje

6

heel erg leuk, ik ga voor het poesje

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

7

Wat zijn ze gaaf!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

8

Wat een leukerdjes! De oortjes van de konijntjes hadden misschien wat langer gemoeten, maar toch vind ik het konijntje erg leuk, hoor. Het hondje is ook erg leuk bedacht zo met die geschulpte randjes.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Ze zijn erg leuk!

10

Wat een schatjes!
Waren ze nog gevuld met iets? Hele mooie ronde bovenkanten!

groeten Annemieke
Cake It

11

Ze zijn echt prachtig, en ze passen perfect bij de bruidstaart!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

12

Vind het vooral leuk dat ze bol zijn, dus niet afgeplat! En dat hondje is inderdaad heel lief, al denk ik dat mijn meiden voor het roze in het poesje zouden vallen!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

:o wat een schatjes!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

14

Ze zijn heel goed gelukt hoor. Als je het konijntje wat langere oren had gegeven en de tanden wat had benadrukt door een andere kleur was al heel anders. Maar toch.. ben er helemaal verliefd op!!

15

Lief hoor het zijn allemaal schatjes!!

Groetjes Willy

16

Ik vind het heel erg knap dat je "metzonder" kleur zulke leuke sprekende koppies hebt weten te maken. Ik heb ook wel 's een hondje gezien met van die tandjes, dan was 't geen konijn maar stiekem ook een hond?
Ik vind je hondje erg lief, heel Woezel, schattig! ( of wasset nou Pip?)

Groetjes Sas

17

Nisa's Sas schreef:

Ik vind het heel erg knap dat je "metzonder" kleur zulke leuke sprekende koppies hebt weten te maken. Ik heb ook wel 's een hondje gezien met van die tandjes, dan was 't geen konijn maar stiekem ook een hond?
Ik vind je hondje erg lief, heel Woezel, schattig! ( of wasset nou Pip?)

Het hondje is idd ge

18

Waanzinnig!

Groet, Jolanda