1

Onderwerp: Kerst stampertje

Wilde eigenlijk een kersthond maken maar de hoogtematen klopte niet.. dus heb er maar een ander taartje van gemaakt. En persoonlijk ben ik er best trots op. Ben nog niet zo superlang bezig dus ik vind m'n resultaat erg goed gelukt! Tips zijn altijd welkom!

http://i16.photobucket.com/albums/b32/sonnige/100_40542.jpg
Ow ja, gevuld met slagroom met vlokken en dulce de leche

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

2

Re: Kerst stampertje

Wat een lieverd!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

Wat een schatje.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

Heerlijk vrolijk taartje...

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

super goed gepuzzeld erg lief die stampertje

6

Hij is heel erg leuk. Als je je marspein of wat je ook gebruikt hebt voor de letters iets dunner uitrolt, worden ze iets mooier en heb je niet van die randjes aan de zijkanten...

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

7

Wat een schatje!

8

Teiget schreef:

Hij is heel erg leuk. Als je je marspein of wat je ook gebruikt hebt voor de letters iets dunner uitrolt, worden ze iets mooier en heb je niet van die randjes aan de zijkanten...

Ok, bedankt voor de tip! ga ik de volgende keer proberen. Nou moet ik zeggen, de lettertappits die ik heb... wat een drama die dingen!! Maar ze maken wel sierlijke letters, heb ook die ijzeren en die letters zijn weer zo grof.. Ik doe het al met vershoudfolie maar het maakt niet veel uit met het resultaat..

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

9

Lief, lief, lief!

10

Leuk, leuk, leuk!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"