Onderwerp: Blanda met cakevulling, hoeveel nodig?
Kan iemand mij helpen? Iemand wil een blanda 20cm taart, maar dan met cake. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb dus geen idee hoeveel cakemix ik nodig heb. Kan iemand mij dat misschien vertellen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blanda met cakevulling, hoeveel nodig?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij helpen? Iemand wil een blanda 20cm taart, maar dan met cake. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb dus geen idee hoeveel cakemix ik nodig heb. Kan iemand mij dat misschien vertellen?
nou ik heb toevallig woensdag dat eens gedaan ik had zon pak van home made waar je ook minni cctjes van kan maken en die heb ik helemaal in de blanda 20 gedaan en hij was perfect... kijk anders ff bij de show off daar heb ik hem staan als kerstbol.. succes en ik moet zeggen dat ik het nog lekkerder vind met cake mix;)
groetjes kim
van je normale cakeblik de inhoud bepalen (dus met watervullen op een weegschaal zetten of lxbxh) een volle blanda 20cm is iets meer dan 2 liter. stel dat je cake 1 liter is. dan moet je dus 2x gewoon pak cakemix maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blanda met cakevulling, hoeveel nodig?